ادغام سیستم های پیام رسانی در اینستاگرام و مسنجر توسط فیسبوک

فیسبوک پیش از این اعلام کرده بود قصد دارد سیستم چت در پلتفرم های مختلف خود را با هم ادغام کند. هم اکنون این موضوع برای اینستاگرام و مسنجر انجام گرفته است. به گزارش سرویس اخبار فنآوری و تکنولوژی تکنا، کاربران سیستم عامل اندروید و ios در زمان آپدیت اینستاگرام پیام جدیدی را در مورد […]

فیسبوک پیش از این اعلام کرده بود قصد دارد سیستم چت در پلتفرم های مختلف خود را با هم ادغام کند. هم اکنون این موضوع برای اینستاگرام و مسنجر انجام گرفته است.

به گزارش سرویس اخبار فنآوری و تکنولوژی تکنا، کاربران سیستم عامل اندروید و ios در زمان آپدیت اینستاگرام پیام جدیدی را در مورد سیستم پیام رسانی اینستاگرام دریافت کردند که در آن نشان می دهد ویژگی هایی جدیدی برای گفتگو و همچنین چت با افرادی که در فیسبوک قرار دارند در نظر گرفته شده است.

کاربران با بروزرسانی اینستاگرام با تغییر شکل آیکون دایرکت در سمت راست به شکل لوگوی مسنجر فیسبوک مواجه خواهند شد. همچنین تمامی چت ها رنگی شده اند و پیام های فرستنده آبی و بنفش خواهد شد. در حال حاضر هنوز کاربران اینستاگرام امکان ارسال پیام به کاربران فیسبوک را نخواهند داشت.

فیسبوک پیش از این از برنامه‌های خود برای ادغام سیستم پیام رسانی پلتفرم های خود خبر داده بود. فیسبوک معتقد است این یکپارچه‌سازی کاربر را قادر می‌سازد تا تنها با استفاده از یک برنامه با اطرافیان خود ارتباط برقرار کند. به این ترتیب دیگر نیازی به اپلیکیشن های مشابه نخواهد بود. مارک زاکربرگ نیز از تلاش این شرکت برای طراحی یک سیستم رمزگذاری سراسری خبر داده بود.

سیستم یکپارچه سازی چت بین اپلیکیشن ها می تواند یک رقیب برای سیستم iMessage اپل در iOS 14 محسوب شود. فیسبوک برنامه هایی را برای توسعه اپ های خود در نظر گرفته که علاوه بر ادغام پیام رسان ها می‌توان به سیستم پرداخت و انتقال پول واتس آپ نیز اشاره کرد. چندی پیش نیز واتساپ در بروز رسانی جدید خود قابلیت استفاده از یک اکانت در چندین دستگاه را نیز فراهم کرده بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال