یکپارچه سازی ZOOM و مایکروسافت تیمز در محیط کاری واقعیت مجازی متا

متا قصد دارد دو پلتفرم زوم و مایکروسافت تیمز را به محیط کاری واقعیت مجازی خود اضافه کند. بنظر می رسد این اقدام با هدف فروش بیشتر هدست های Quest Pro به کارکنان اداری و کاربران این دو پلتفرم باشد. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مارک زاکربرگ برای فروش بیشتر هدست به […]

متا قصد دارد دو پلتفرم زوم و مایکروسافت تیمز را به محیط کاری واقعیت مجازی خود اضافه کند. بنظر می رسد این اقدام با هدف فروش بیشتر هدست های Quest Pro به کارکنان اداری و کاربران این دو پلتفرم باشد.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مارک زاکربرگ برای فروش بیشتر هدست به شرکت ها و کارکنان تلاش می کند. وی در کنفرانس Meta Connect اعلام کرد قصد دارد واقعیت مجازی متا به نام Horizon Workrooms را با دو پلتفرم مایکروسافت تیمز و زوم ادغام کند. زاکربرگ در این مراسم برخی ویژگی های جدید و بروز هدست این شرکت را نیز معرفی کرد.

طی گزارش منتشر شده توسط انگجت، دو پلتفرم نام برده یعنی مایکروسافت تیمز و زوم در برگزاری جلسات در محیط مجازی مورد استفاده قرار میگیرند. در تغییر صورت گرفته نیز کاربران قادرند علاوه بر تماس صوتی و تصویری با کمک نسخه تحت وب، در جلسات واقعیت مجازی متا نیز شرکت کنند. این ادغام از اوائل سال آینده انجام میگیرد و قرار است همزمان با آن گزینه های کارآمدتری نیز به کاربران ارائه شود.

طی همکاری متا با مایکروسافت کاربران می توانند جلسات منسجم تری برگزار کنند. همچنین طی این همکاری متا می تواند طبق برنامه بهره وری هدست خود را نیز افزایش دهد. مدیر عامل مایکروسافت نیز از آماده سازی ویندوز ۳۶۵ برای هدست های Quest Pro و Quest 2 خبر داد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال