اینتل از راه‌اندازی موزه مجازی این شرکت و بازدید از تاریخ ۵۰ ساله آن خبر داد

اینتل با راه اندازی یک موزه مجازی به کاربران امکان می‌دهد تا تاریخ ۵۰ ساله این شرکت را مشاهده کنند. اکنون کاربران می‌توانند در هر کجای دنیا به دستاورد های این شرکت به صورت مجازی در این موزه نگاهی بیندازند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اینتل در توئیت اخیر خود از راه‌اندازی […]

اینتل با راه اندازی یک موزه مجازی به کاربران امکان می‌دهد تا تاریخ ۵۰ ساله این شرکت را مشاهده کنند. اکنون کاربران می‌توانند در هر کجای دنیا به دستاورد های این شرکت به صورت مجازی در این موزه نگاهی بیندازند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اینتل در توئیت اخیر خود از راه‌اندازی موزه مجازی خبر داد و ضمن آن اعلام کرد امکان مشاهده خط تولید تراشه های این شرکت نیز توسط کاربران وجود دارد. در واقعیت این موزه مجازی یک تیم استریت ویو گوگل است که تصاویری از موزه این شرکت ثبت کرده است.

 با مراجعه به این موزه و کلیک کردن روی بخش های مختلف آن میتوان نقاط مختلف را مشاهده کرد و از محلی به محل دیگر جابجا شد. در صورت نیاز می توان روی نقطه مورد نظر کلیک کرد و ضمن آن اطلاعاتی مانند متن، ویدیو و مدل سه بعدی را نیز در اختیار داشت. به عنوان مثال در صورت مراجعه به بخش طراحی تراشه می توان علاوه بر مشاهده یک ویدیوی ۴ دقیقه ای اطلاعات مختصری درباره این فرایند پیدا کرد. البته به نظر می‌رسد گوگل می‌توانست با استفاده از فناوری های کامپیوتری حالت بهتری را برای کاربران به وجود آورد. این موزه که شبیه به یک سی دی مولتی مدیا است از طریق اینترنت در اختیار کاربران قرار گرفته و موزه اصلی این شرکت بصورت فیزیکی در سانتا کلارا به صورت موقت تعطیل شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال