اینتل خانواده جدید پردازنده‌های Xeon E7 v4 را معرفی کرد

این روزها و با پیشرفت و پیچیده‌تر شدن فرآیندهای تولید و خدمات، نیاز به سیستم‌های قدرتمند با توانایی بالا در پردازش اطلاعات روز به روز بیشتر از قبل می‌شود. همین موضوع باعث شده تا سازندگان مختلف به دنبال تولید سخت‌افزارهایی قدرتمند و توانمند برای پردازش هر چه سریع‌تر اطلاعات بوده تا نیاز کاربران به سیستم‌های […]

این روزها و با پیشرفت و پیچیده‌تر شدن فرآیندهای تولید و خدمات، نیاز به سیستم‌های قدرتمند با توانایی بالا در پردازش اطلاعات روز به روز بیشتر از قبل می‌شود. همین موضوع باعث شده تا سازندگان مختلف به دنبال تولید سخت‌افزارهایی قدرتمند و توانمند برای پردازش هر چه سریع‌تر اطلاعات بوده تا نیاز کاربران به سیستم‌های قدرتمند را به صورت کامل برطرف سازند.

پیش‌تر شرکت اینتل پردازنده‌های قدرتمندی را در اختیار مدیران و سازمان‌ها قرار داده بود که می‌توانستند اطلاعات را با بالاترین سرعت ممکن پردازش نمایند؛ اما به‌تازگی این کمپانی بزرگ از پردازنده‌های جدید سری Xeon E7-8800/4800 v4 رونمایی نموده که با مجهز بودن به تکنولوژی‌های مختلفی همچون Online Transaction Processing به معنای پردازش تراکنش آنلاین (به اختصار OLTP) و یا Supply Chain Management به معنای مدیریت زنجیره تأمین (به اختصار SCM) مجهز بوده و در کنار دیگر تکنولوژی‌ها همچون ERP، می‌تواند تا 1.4 سریع‌تر از قبل عمل کند.

شاید با خود بگویید که این وظیفه‌ی اصلی این تکنولوژی‌ها چیست و در چه قسمت‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این مورد باید گفت که پردازنده‌های قدرتمند اینتل در بانک‌ها و سیستم‌های مالی نیز مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار می‌گیرد که همین موضوع می‌تواند نیاز به این تکنولوژی‌ها برای پردازش در لحظه‌ی اطلاعات را مشخص سازد. علاوه بر این، این پردازنده‌ها از نسل جدیدی از حافظه‌ها بهره می‌برد که می‌تواند اطلاعات را برخلاف پردازنده‌های قدیمی تا حجم فوق‌العاده بالای 24 ترابایت، در حافظه‌ی (Memory) خود ذخیره نموده و سرعت پردازش اطلاعات را تا حد شگفت‌انگیزی افزایش دهد.

اینتل تمام تلاش خود را داشته تا امنیت و پایداری این محصولات را نیز تا حد ممکن افزایش دهد، به همین جهت حالا ما شاهد بیش از 70 نوع تکنولوژی و سیستم مختلف برای تضمین امنیت برای این محصولات هستیم. سیستم امنیتی Intel Run Sure که به صورت انحصاری برای پردازنده‌های سری Xeon اینتل طراحی شده نیز در این پردازنده‌ها به چشم می‌خورد.

البته هنوز اینتل مشخصات فنی این پردازنده‌ها را به صورت دقیق مشخص اعلام نکرده، اما بدون شک هفته‌های آینده، سازندگان اطلاعات کامل‌تری از این پردازنده را در اختیار کاربران قرار خواهند داد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال