پوشش های واقعیت افزوده اینتل در بازی های المپیک 2020 توکیو

بازی های المپیک 2020 در توکیو با فناوری جدید واقعیت افزوده همراه خواهد بود. پوشش های جدید به تماشاچیان کمک خواهد کرد تا در هر لحظه بتوانند وضعیت هر بازیکن را دنبال کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، شرکت اینتل به تازگی ویدئویی منتشر کرده است که در آن پوشش های […]

بازی های المپیک 2020 در توکیو با فناوری جدید واقعیت افزوده همراه خواهد بود. پوشش های جدید به تماشاچیان کمک خواهد کرد تا در هر لحظه بتوانند وضعیت هر بازیکن را دنبال کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، شرکت اینتل به تازگی ویدئویی منتشر کرده است که در آن پوشش های جدید واقعیت افزوده به نمایش گذاشته شده است. اینتل قصد دارد تا از این پوشش ها در مسابقات دو و میدانی المپیک 2020 استفاده کند. این فناوری با قرار دادن هاله ای رنگی در پشت سر دوندگان ، اطلاعاتی در مورد سرعت و وضعیت دونده به تماشاچی میدهد.

این تکنولوژی که 3DAT (به معنای دنبال کننده سه بعدی ورزشکاران) نام گذاری شده است ، از هوش مصنوعی و بینایی کامپیوتری بهره برده و بصورت آنی اطلاعات را منعکس میکند. قرار است تمامی کسانی که امتیاز پخش این بازی ها را دارند از آن استفاده کنند. این فناوری علاوه بر وضعیت دوندگان ، فرم و حرکت بازیکنان را نیز آنالیز میکند.

البته همکاری اینتل با مقامات ژاپنی تنها به این فناوری محدود نشده است و این شرکت قصد دارد تا تکنولوژی هایی فراتر از پوشش واقعیت افزوده برای این بازی ها تدارک ببیند. به عنوان مثال اینتل قصد دارد در مراسم افتتاحیه و اختتامیه این بازیها نیز از تکنولوژی واقعیت افزوده استفاده کند. و پردازنده های این شرکت برای شناسایی تمام افراد حاضر در این مراسم استفاده خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال