اینتل شرکت آلتِرا را به ارزش 16.7 میلیارد دلار خریداری کرد

شرکت آلترا که از کمپانی‌های توسعه‌دهنده سیستم‌های نرم‌افزاری برای کامپیوترها می‌باشد، اخیرا به ارزش 16.7 میلیارد دلار و به صورت کامل به تصاحب اینتل در آمد. آقای Brian Krzanich، مدیر ارشد اجرایی شرکت اینتل در این مورد به صورت رسمی اعلام کرد که قرار گرفته آلترا به عنوان زیرمجموعه‌ی شرکت اینتل می‌تواند در آینده محصولات جدید […]

شرکت آلترا که از کمپانی‌های توسعه‌دهنده سیستم‌های نرم‌افزاری برای کامپیوترها می‌باشد، اخیرا به ارزش 16.7 میلیارد دلار و به صورت کامل به تصاحب اینتل در آمد. آقای Brian Krzanich، مدیر ارشد اجرایی شرکت اینتل در این مورد به صورت رسمی اعلام کرد که قرار گرفته آلترا به عنوان زیرمجموعه‌ی شرکت اینتل می‌تواند در آینده محصولات جدید و بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار دهد که شاید تا کنون امکان معرفی آنها نبوده است.

همچنین باید بدانید که این خرید، بزرگ‌ترین خرید تاریخ اینتل به حساب می‌آید و مدیران این شرکت امیدوار هستند بتوانند آینده‌ی متفاوت و درخشان‌تر را برای اینتل رقم بزنند. مهندسین آلترا قرار است به اینتل در توسعه و بهبود عملکرد پردازنده‌های سری Xeon کمک کنند تا شاهد اتفاقات بهتری در زمینه این پردازنده‌ها باشیم. شاید اصلی‌ترین دلیل خرید این شرکت توسط اینتل نیز استفاده از تکنولوژی FPGA برای توسعه و بهبود عملکرد بخش نرم‌افزار قطعات تولید شده توسط اینتل باشد چرا که مهندسین آلترا توانایی فوق‌العاده بالایی در این زمینه دارند.

حتی این احتمال نیز وجود دارد که از دانش مهندسین این شرکت در توسعه دیگر بخش‌ها استفاده شود. به هر حال تصور می‌شود که این خرید می‌تواند آینده‌ی روشن‌تر را برای اینتل به همراه داشته باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال