اینتل گروه جدیدی را برای کار بر روی تکنولوژی خودروهای خودران تشکیل داد

به نظر می‌رسد با توجه به فعالیت‌های اخیر شرکت اینتل، این شرکت دیگر با دنیای خودروهای خودران غریبه نیست. به عنوان یک برنامه ریزی طولانی مدت، اینتل تصمیم گرفته تا گروه جدیدی را برای کار بر روی تکنولوژی خودروهای خودران خود استخدام کند و در همین راستا، Doug Davis، مسئول سابق بخش اینترنت اشیا این شرکت […]

به نظر می‌رسد با توجه به فعالیت‌های اخیر شرکت اینتل، این شرکت دیگر با دنیای خودروهای خودران غریبه نیست. به عنوان یک برنامه ریزی طولانی مدت، اینتل تصمیم گرفته تا گروه جدیدی را برای کار بر روی تکنولوژی خودروهای خودران خود استخدام کند و در همین راستا، Doug Davis، مسئول سابق بخش اینترنت اشیا این شرکت رهبری گروه جدید را بر عهده گرفته است. در کنار وی، Kathy Winter, مدیر اجرایی سابق شرکت Delphi به عنوان یکی از شرکت‌های همکار اینتل قرار گرفته تا این دو با هم تیم جدیدی را برای ساخت خودروهای خودران تشکیل بدهند.

اینتل بارها و بارها ثابت کرده که می‌خواهد پای خود را فراتر از دنیای رایانه‌های شخصی بگذارد. آن‌ها سخت در تلاش‌اند تا در بخش‌های دیگر نظیر خودروهای خودران، اینترنت اشیا و گجت‌های پوشیدنی فعالیت خود را شروع کنند. با توجه به اینکه دیگر شرکت‌ها نظیر انویدیا نیز کار خود را بر روی خودروهای خودران شروع کرده‌اند اینتل هم باید خیلی سریع و برای اینکه از این ماجرا عقب نیفتد فعالیت‌ خود را در تکنولوژی خودروهای خودران آغاز کند.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال