اینتل پروژه ای ۱۸ ساله برای جلوگیری از انتشار گازهای گلخانه ای تدوین کرد

شرکت اینتل قصد دارد تا سال ۲۰۴۰ انتشار گازهای گلخانه‌ای را در این شرکت به صفر برساند. به همین دلیل برنامه‌ریزی‌هایی را در دو بخش اصلی انجام داده است تا اقدامات اولیه قبل از سال ۲۰۳۰ انجام گیرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، پروژه جدید اینتل در قالب برنامه دو مرحله ای با هدف […]

شرکت اینتل قصد دارد تا سال ۲۰۴۰ انتشار گازهای گلخانه‌ای را در این شرکت به صفر برساند. به همین دلیل برنامه‌ریزی‌هایی را در دو بخش اصلی انجام داده است تا اقدامات اولیه قبل از سال ۲۰۳۰ انجام گیرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، پروژه جدید اینتل در قالب برنامه دو مرحله ای با هدف مقابله با تغییرات آب و هوایی کره زمین انجام می گیرد. بخشی از آن تا سال ۲۰۴۰ مربوط به صفر رساندن انتشار گازهای گلخانه‌ای است. پت گلسینگر مدیر عامل اینتل با اشاره به آثار تغییرات اقلیمی به عنوان تهدیدی فوری در سطح جهان گفته است: نیاز است تا با اقداماتی فوری و تفکری تازه در نحوه عملکرد خود از کره زمین حفاظت کنیم. به گفته وی این شرکت به عنوان یکی از اعضای اصلی بازار طراحی و تولید قطعات نیمه هادی برای ایجاد این تفاوتها در جایگاهی منحصر به فرد قرار دارد و با این گونه برنامه ریزی ها می تواند باعث تحول در فعالیت های کاری شده و مشتریان، شرکای تجاری و زنجیره تامین این شرکت را ترغیب کند تا اقداماتی مشابه انجام دهند.

بخشی از اهداف این شرکت تا سال ۲۰۳۰ انجام خواهد گرفت که شامل استفاده ۱۰۰ درصدی از انرژی برق تجدیدپذیر در سراسر جهان و سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیون دلاری جهت ذخیره انرژی در کارخانه ها خواهد بود. همچنین شرکت اینتل تا سال ۲۰۳۰ میزان انتشار گازهای گلخانه‌ای را به حداقل ۳۰ درصد کاهش دهد. در ادامه فعالیت های این شرکت انتشار گازهای مضر نیز همزمان با تولید پلتفرم‌های مرجع ۳۰ درصد کاهش خواهد داشت. از طرفی میزان بهره‌وری انرژی ریزپردازنده ها نیز بسته به کلاس مصرفی و سرور ۱۰ درصد افزایش پیدا می‌کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال