اینتل به طور ناخواسته از زمان انتشار رسمی ویندوز ۱۲ پرده برداری کرد

شرکت اینتل به طور غیر رسمی به زمان انتشار ویندوز ۱۲ اشاره کرده و بدین ترتیب زمان انتشار این سیستم عامل مشخص شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مدیر ارشد مالی اینتل در سخنرانی خود به صورت ناخواسته و غیر مستقیم زمان انتشار نسخه بعدی ویندوز را افشا کرد. اینتل در چند […]

شرکت اینتل به طور غیر رسمی به زمان انتشار ویندوز ۱۲ اشاره کرده و بدین ترتیب زمان انتشار این سیستم عامل مشخص شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مدیر ارشد مالی اینتل در سخنرانی خود به صورت ناخواسته و غیر مستقیم زمان انتشار نسخه بعدی ویندوز را افشا کرد. اینتل در چند سال اخیر به دلیل کاهش فروش کامپیوترهای دسکتاپ و لپ تاپ وضعیت چندان مناسبی ندارد. از طرفی پردازنده اینتل نیز بخشی از کسب و کار این شرکت را تشکیل داده و درآمد سالانه این شرکت از این طریق تامین می‌شود.

اینتل امیدوار است با انتشار سیستم عامل ویندوز جدید آینده صنعت کامپیوتر نیز تغییر کند. دیوید زینستر، مدیر مالی ارشد در شرکت اینتل در زمان سخنرانی خود اعلام کرد تازه سازی ویندوز پر سال ۲۰۲۴ انجام خواهد شد و احتمالا منظور چی از این جمله یک به روز رسانی معمولی نبوده است. با توجه به اینکه این شرکت نسبت به نسخه تازه شده ویندوز بسیار امیدوار است بنابراین منظور از مدیر مالی ارشد این شرکت نسخه کاملا جدید سیستم عامل بوده است. از طرفی کاملا مشخص است که به روز رسانی معمولی نمی تواند در بازار کامپیوترهای دسکتاپ تغییری ایجاد کرده و یا روی فروش آن موثر باشد. از طرفی تغییرات ایجاد شده روی ویندوز ۱۲ و همچنین جذاب بودن آن می تواند باعث جلب توجه کاربران شود.

اولین شایعات مربوط به زمان انتشار ویندوز ۱۲ در بهار و تابستان امسال منتشر شده بود. در حال حاضر نیز بسیاری از افشاگران زمان معرفی رسمی ویندوز ۱۲ را سال آینده می دادند. تمرکز نسخه بعدی ویندوز روی طراحی ماژولار و هوش مصنوعی خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال