اینتل ناخواسته وجود پردازنده Core i7-6950X Extreme Edition را در وب‌سایت خود لو داد!

همان‌طور که در جریان هستید، شرکت اینتل همواره پس از معرفی نسل جدید پردازنده‌های خود، از جدیدترین و قدرتمندترین پردازنده‌های هر سری نیز با کمی تاخیر رونمایی می‌کند. پس از معرفی شدن بسیاری از محصولات این شرکت از سری پردازنده‌های Skylake، حالا لو رفتن اطلاعاتی در مورد پردازنده‌ی بسیار قدرتمند Core i7-6950X Extreme Edition در وب‌سایت […]

همان‌طور که در جریان هستید، شرکت اینتل همواره پس از معرفی نسل جدید پردازنده‌های خود، از جدیدترین و قدرتمندترین پردازنده‌های هر سری نیز با کمی تاخیر رونمایی می‌کند. پس از معرفی شدن بسیاری از محصولات این شرکت از سری پردازنده‌های Skylake، حالا لو رفتن اطلاعاتی در مورد پردازنده‌ی بسیار قدرتمند Core i7-6950X Extreme Edition در وب‌سایت خود این شرکت هستیم!

در جدیدترین به‌روزرسانی مربوط به اطلاعات نرم‌افزار Management Engine، به نظر می‌رسد که مهندسان این شرکت به اشتباه اطلاعاتی در مورد یکی از پردازنده‌های جدید خود را نیز لو داده‌اند. البته باید اشاره داشته باشیم که این پردازنده‌ها از سوکت LGA1151 پشتیبانی نمی‌نمایند، بلکه تنها از سری 6000 اینتل هستند. اما اصلی‌ترین اطلاعاتی که در مورد پردازنده Core i7-6950X Extreme Edition در اختیار ما قرار گرفته، حافظه‌ی کش سطح 3 با حجم 25 مگابایت و همچنین فرکانس 3.5 گیگاهرتز می‌باشد که از قدرت بسیار بالای این محصول خبر می‌دهد.

همین‌طور دو پردازنده Core i7-6800 و Core i7-6900 نیز از خانواده‌ی پردازنده‌های 6، 8 و 10 هسته‌ای اینتل بوده و بر اساس معماری 14 نانومتری Broadwell-E با سوکت LGA2011v3 طراحی و با مادربوردهای سری X99 اینتل سازگاری دارند.

اما از آن‌جایی که پردازنده Core i7-6950X Extreme Edition اولین محصولی است که به صورت اختصاصی، 10 هسته‌ی پردازشگر را در خود دارد، می‌توانیم این انتظار را داشته باشیم که اینتل بخواهد قیمت این پردازنده را به عنوان یک محصول جدید، بالاتر از 999 دلار در نظر بگیرد. همینطور این احتمال وجود دارد که اینتل بخواهد پردازنده‌های 8 هسته‌ای Core i7-6900K و 6 هسته‌ای Core i7-6850K و Core i7-6850 را با قیمت‌های معمول 600 و 400 دلار در اختیار کاربران قرار دهد.

در نهایت، با اینکه هنوز هیچ اطلاعات رسمی در مورد این محصولات در دست نیست، اما می‌توانیم انتظار ورود این پردازنده‌ها به بازار را در سه ماهه‌ی دوم سال جاری میلادی داشته باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال