به کمک اپلیکیشن اندرویدی Intel، قادر خواهید بود تا رایانه‌ی شخصی خود را کنترل کنید

به تازگی و بدون هیچ هیاهویی، کمپانی بزرگ اینتل یک اپلیکیشن جدید با نام Remote Keyboard را برای سیستم‌عامل اندروید عرضه کرده است که کاربران به کمک آن، قادر خواهند بود تا رایانه‌ی شخصی خود را کنترل نمایند. هدف اصلی اینتل از عرضه‌ی این اپلیکیشن، ایجاد امکان کنترل کامپیوترهای شخصی کوچک و یا سیستم‌هایی که […]

به تازگی و بدون هیچ هیاهویی، کمپانی بزرگ اینتل یک اپلیکیشن جدید با نام Remote Keyboard را برای سیستم‌عامل اندروید عرضه کرده است که کاربران به کمک آن، قادر خواهند بود تا رایانه‌ی شخصی خود را کنترل نمایند.

هدف اصلی اینتل از عرضه‌ی این اپلیکیشن، ایجاد امکان کنترل کامپیوترهای شخصی کوچک و یا سیستم‌هایی که ماوس و کیبورد ندارند، بوده و البته ‌بی‌ربط به NUC جدید اینتل که Compute Stick نام دارد نیز نمی‌باشد. با این‌حال استفاده از این نرم‌افزار تنها به کامپیوترهای کوچک محدود نبوده و کاربران می‌توانند به سادگی از این قابلیت‌های این اپلیکیشن بر روی هر سیستمی که ویندوز 7 و یا جدیدتر از آن را دارد، استفاده نمایند. تنها کافیست که نرم‌افزار مخصوص این اپلیکیشن نیز بر روی کامپیوتر نصب شود و پس از آن، با اتصال گوشی اندرویدی شما به شبکه‌ی WiFi، کامپیوتر به صورت خودکار توسط این اپلیکیشن شناسایی شده و کاربران به سادگی می‌توانند سیستم خود را کنترل نمایند.

اپلیکیشن Remote Keyboard به همراه کیبوردی با حالت QWERTY (منظور، حالت قرارگیری کلیدها و حروف‌ است) و دکمه‌های کنترلی Ctrl، Alt، Shift، Delete و Windows عرضه می‌شود. همانطور که در تصویر قرار گرفته نیز مشخص شد، فضای خالی در قسمت بالایی این اپلیکیشن به عنوان trackpad یا محلی برای حرکت دادن نشانگر ماوس در نظر گرفته شده که می‌تواند کار کردن را بسیار راحت کند. در سمت راست این اپلیکیشن نیز یک نوار پیمایش (Scroll Bar) تعبیه شده تا هیچ مشکلی به هنگام کار کردن با نرم‌افزارهای مختلف Windows وجود نداشته باشد.

در حال حاضر این نرم‌افزار تها برای سیستم‌عامل اندروید منتشر شده و هنوز هم مشخص نیست که این نرم‌افزار برای سایر سیستم‌های عامل عرضه می‌شود یا نه. به هر حال اگر شما نیز علاقه دارید که کامپیوتر شخصی خود را به وسیله‌ی این اپلیکیشن اندرویدی کنترل کنید، می‌توانید همین حالا نرم‌افزار Remote Keyboard را از Googe Play Store و به صورت کاملا رایگان، دانلود کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال