اینتل برای کشف باگ به شناسایی کنندگان پاداش پرداخت میکند

اینتل برنامه جدیدی را برای کشف باگ محصولات سخت افزاری و نرم افزاری خود را آغاز کرد که طی آن افراد شناسایی کننده این باگ ها پاداش دریافت می کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اینتل با هدف شناسایی باگ های محصولات برنامه جدیدی را به عنوان شکار باگ راه اندازی کرد. […]

اینتل برنامه جدیدی را برای کشف باگ محصولات سخت افزاری و نرم افزاری خود را آغاز کرد که طی آن افراد شناسایی کننده این باگ ها پاداش دریافت می کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اینتل با هدف شناسایی باگ های محصولات برنامه جدیدی را به عنوان شکار باگ راه اندازی کرد. همانطور که میدانیم حتی بهترین پرازنده ها نیز امکان وجود حفره های امنیتی در آنها وجود دارد. اگر افراد شناسایی کنند این باگ ها را شناسایی و گزارش دهند پاداش دریافت خواهند کرد. البته این پروژه در رویدادهای مستقل و با زمان محدود و نیز برای پلتفرم ها و فناوری های خاص راه اندازی شده است.

کلیه شرکت کنندگان در این پروژه می توانند آموزش دیده و تجربه کار با سخت افزار اینتل را نیز در کنار مهندسان یاد بگیرند. اینتل از سال ۲۰۱۸ پس از بحران Spectre/Meltdown به طور اجباری امنیت محصولات خود را افزایش داد. پیش از این نیز برنامه شکار باگ این شرکت توانسته بود ۹۷ آسیب پذیری از ۱۱۳ آسیب پذیری گزارش شده خارجی را شناسایی کند. در واقع محققان خارجی از قدرت جمعی جامعه امنیت سایبری استفاده کرده و بهتر می تواند مشکلات امنیتی و سوء استفاده از این مشکلات را برطرف کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال