اپلیکیشن هوشمند دوربین Microsoft Pix برای iOS عرضه‎ می‌شود

به زودی شاهد این خواهیم بود که اپلیکیشن Microsoft Pix برای iOS ارائه شود. این اپلیکیشن هوشمند دوربین، به صورت خودکار بهترین نسخه از تصویر شما را پیدا و باعث می‎شود کیفیت تصویر بالا رود. هنگام فشار دادن شاتر دوربین، اپلیکیشن Microsoft Pix فورا چند تصویر قبل از ثبت تصویر توسط شاتر و چند تصویر […]

به زودی شاهد این خواهیم بود که اپلیکیشن Microsoft Pix برای iOS ارائه شود. این اپلیکیشن هوشمند دوربین، به صورت خودکار بهترین نسخه از تصویر شما را پیدا و باعث می‎شود کیفیت تصویر بالا رود. هنگام فشار دادن شاتر دوربین، اپلیکیشن Microsoft Pix فورا چند تصویر قبل از ثبت تصویر توسط شاتر و چند تصویر بعد از گرفتن عکس مورد نظر شما را در خود ضبط می‎کند تا در پردازش بعدی بهترین نمونه را پیدا کند. قابلیت‎هایی نظیر ISO و سطح در معرض‎گذاری با نور به شکل خودکار به دنبال باز بودن اپلیکیشن تنظیم می شوند و با تنظیماتی که به صورت بهینه اپلیکیشن انجام می‎دهد صورت افراد را در تصویر در فوکوس قرار می‎دهد.

قابلیت دیگر این اپلیکیشن این است که اگر متوجه‎ی حرکت “جالبی” در تصویر گرفته‎ی شده‎ی شما شود، به شکل خودکار آن را همانند با قابلیت تصاویر زنده‎ی اپل به یک ویدئوی کوتاه تبدیل می‎کند، ولی با این تفاوت که تصاویر زنده‎ی اپل همیشه در رابطه با بازه‎ی زمانی حول قبل و بعد از فشار دادن شاتر دوربین است ولی اپلیکیشن Microsoft Pix تنها هنگامی به ضبط ویدئو می‎پردازد که متوجه‎ی یک حرکت جالب شود. توانایی این اپلیکیشن در این بخش سبب می‎شود که حافظه‎ی داخلی گوشی شما بی علت پر نشود. باید اشاره کرد هنگامی که این اپلیکیشن “بهترین تصویر” مورد استفاده را برای شما پیدا کرد، اگر چهره‎ای در تصویر باشد آن‎ها را “اولویت‎بندی” می‎کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال