درب هوشمند با قابلیت تشخیص چهره حیوانات خانگی

یک استارتاپ به نام Petvation برای رفت و آمد حیوانات خانگی از نوعی درب هوشمند مخصوص رونمایی کرده است که با استفاده از فناوری های خود می تواند چهره این حیوانات را تشخیص داده و درب را برای آنها باز یا بسته کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در حال حاضر حیوانات […]

یک استارتاپ به نام Petvation برای رفت و آمد حیوانات خانگی از نوعی درب هوشمند مخصوص رونمایی کرده است که با استفاده از فناوری های خود می تواند چهره این حیوانات را تشخیص داده و درب را برای آنها باز یا بسته کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در حال حاضر حیوانات خانگی برای ورود و خروج از خانه از درب های کوچک در پایین درب های اصلی استفاده می کنند. درب هوشمند ساخته شده توسط شرکت Petvation با استفاده از سنسور تشخیص چهره و دوربین های مجهز به هوش مصنوعی به رفت و آمد حیوانات خانگی کمک میکند. دوربین مادون قرمز با وضوح بالا و لنزهای با زاویه دید ۱۲۰ درجه امکان ایجاد بهترین محدوده بصری را به وجود می آورند.

 سنسور های موجود روی این درب با قابلیت دید در شب می توانند در تاریکی شب نیز به خوبی انجام وظیفه کنند. همچنین کاربران با کمک اپلیکیشن مخصوص درون گوشی رفت و آمد حیوانات خانگی را نیز کنترل خواهند کرد به طوری که از ورود دیگر حیوانات جلوگیری می شود. در زمانی که حیوان دیگری از طریق این درب وارد خانه شود این اپلیکیشن به کاربر هشدار می‌دهد. طبق گفته شرکت سازنده این دستگاه هوشمند دیگر برخی معایب درب های مخصوص حیوانات را نخواهد داشت زیرا با وجود یک موتور با مکانیزم قفل و یک سنسور خاص دیگر به صورت تصادفی روی پنجه یا دم حیوانات بسته نخواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال