فناوری جدید اینتل برای گیمرها امکان بازی از راه دور روی رایانه‌های دیگران را ممکن می‌کند

فناوری جدید اینتل به گیمرها اجازه می‌دهد تا از راه دور روی رایانه های شخصی دیگران بازی های مورد نظر خود را اجرا کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اینتل هم اکنون تمرکز خود را روی فناوری جدیدی برای گیمرها گذشته است. راجا کدوری از بخش پردازشگر گرافیکی اینتل در یک استریم […]

فناوری جدید اینتل به گیمرها اجازه می‌دهد تا از راه دور روی رایانه های شخصی دیگران بازی های مورد نظر خود را اجرا کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اینتل هم اکنون تمرکز خود را روی فناوری جدیدی برای گیمرها گذشته است. راجا کدوری از بخش پردازشگر گرافیکی اینتل در یک استریم مربوط به یوتیوبری به نام DrLupo بخشی از برنامه‌های این شرکت در مورد پردازنده های گرافیکی مجزا را تشریح کرد. وی بیان داشت که اکنون اینتل تلاش دارد تا قابلیت های آینده این شرکت برای طرفداران بازی‌های ویدئویی جذاب باشد.

 تیم گرافیکی اینتل اکنون به طور همزمان فناوری‌های مختلفی را در دستور کار دارد که یکی از آنها مربوط به امکان بازی روی رایانه‌های شخصی دوستان از راه دور است. با توجه به محدودیت های فعلی و فاصله گذاری اجتماعی و همچنین کمبود تراشه در مورد خرید کارت های گرافیک و کنسول ها مشکلاتی را ایجاد کرده است، به همین دلیل این فناوری می‌تواند مورد توجه افراد بسیاری قرار بگیرد.

البته امکان ارائه چنین فناوری هایی در آینده ای نزدیک وجود ندارد و تا عملی شدن آن ها ممکن است چندین سال طول بکشد. اما کدوری نقشه راه کلی اینتل طی ۵ سال آینده را در این مصاحبه روشن کرده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال