اسناد لو رفته تغییرات آیفون 7 را به خوبی به نمایش گذاشته‌اند

تولید انبوه آیفون 7 جلوتر از عرضه‎ی آن در ماه بعد در حال انجام شدن است و حالا تصاویری به بیرون درز شده است که نگاهی به اسنادی می‎اندازند که بعضی از تامین‎کنندگان قطعات اپل دریافت می‎کنند. این اسناد لو رفته که تصاویر مربوط به آن‎ها را در انتهای پست می‎توانید مشاهده کنید یک طرح […]

تولید انبوه آیفون 7 جلوتر از عرضه‎ی آن در ماه بعد در حال انجام شدن است و حالا تصاویری به بیرون درز شده است که نگاهی به اسنادی می‎اندازند که بعضی از تامین‎کنندگان قطعات اپل دریافت می‎کنند. این اسناد لو رفته که تصاویر مربوط به آن‎ها را در انتهای پست می‎توانید مشاهده کنید یک طرح شماتیکی را نشان می‎دهند که تقریبا تمام چیزی که در مورد طراحی آیفون در پیش رو را می‎دانیم تایید می‎کنند و در خود متنی دارند که تغییرات آیفون 7 را به خوبی بیان می‎کنند.

این تصاویر که ابتدا در وب‎سایت فرانسوی NewhereElse منتشر شده است، مرجع قابل قبول و ثابتی برای درز تصاویر مربوط به آیفون به بیرون، نشان می‎دهد که آیفون 7 اصول کلی طراحی آیفون‎های 6 و 6 اس را حفظ خواهد کرد. گرچه تغییرات خاصی را در بحث طراحی به راحتی می‎توان مشاهده کرد از جمله تک خطوط آنتنی که در پشت این گوشی دیده می‎شوند، دوربینی که طراحی جدیدی دارد و جک هدفونی که حذف شده و به نظر می‎رسد جای آن را یک اسپیکر ثانویه گرفته است.

به عبارت دیگر، این آیفونی است که منتظر آن هستید و بنابراین چیزی هم برای شگفت‎زده کردن در خود ندارد. گزارشی که اخیرا وب‎سایت Bloomberg ارائه داده بود به جزئیات بیشتری در رابطه با طراحی آیفون 7 و بعضی از قابلیت‎های مختص به آیفون از جمله یک دکمه‎ی home خازنی و یک دوربین دوگانه را برای مدل آیفون 7 پلاس اشاره کرد. باید گفت در طراحی‎های زیر مدل پلاس مطرح نشده است.

جالب است ذکر کنیم که یکی از اسناد لو رفته از آیفون 7 راهنمایی و دستورالعمل دقیقی در رابطه با فرآیند تولید آیفون را در خود جا داده است. این‎طور که به نظر می‎رسد فردی که نسبت به گرفتن این تصاویر اقدام کرده است متحمل سختی زیادی شده، گرچه مشخص نیست که این تصاویر از کجا می آیند.

تمامی اسناد لو رفته از آیفون 7 را می‎توانید در زیر مشاهده کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال