رسانه های اینترنتی می‌توانند مجوز پخش زنده دریافت کنند

برای اولین بار رسانه های مجازی می توانند مجوز پخش از سازمان تنظیم‌ مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی دریافت کنند. پخش زنده مورد نظر باید تاخیر 30 ثانیه ای داشته باشد. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، سازمان تنظیم‌ مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا) بطور محدود مجوزهایی را […]

برای اولین بار رسانه های مجازی می توانند مجوز پخش از سازمان تنظیم‌ مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی دریافت کنند. پخش زنده مورد نظر باید تاخیر 30 ثانیه ای داشته باشد.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، سازمان تنظیم‌ مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا) بطور محدود مجوزهایی را به متقاضیان پخش زنده داده خواهد شد. مجوزهای پخش به کسانی داده خواهد شد که پیشتر از این سازمان مجوز فعالیت گرفته باشند. رسانه هایی مانند پارات، فیلیمو، نماوا، بخش ویدیویی کافه بازار و چندین وب‌سایت مجوز فعالیت را دریافت کرده بودند.

ساترا در دستورالعمل خود آورده که مجوز خود به نام اجتماعات مجازی زنده را برای انتشار موضوعاتی مانند برنامه های آموزشی، کنشرت های موسیقی، برخی تئاترها، پخش هیئت های مذهبی و چخش زنده از حرم های مطهر صادر خواهد کرد. در این دستورالعمل عمومی همچنین آمده کلیه رسانه ها باید در پخش زنده ساز و کاری اتخاذ کنند تا تشخیص تخلف در لحظه و امکان توقف و قطع فوری وجود داشته باشد. البته برنامه های آموزشی از این موضوع مستثنی هستند. همچنین رسانه باید 24 ساعت قبل از ارائه برنامه های خود باید جدول پخش و مجوزهای لازم را از کاربر دریافت کند تا بتواند آن را اطلاع رسانی کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال