تعرفه اینترنت تا پایان سال جاری کاهش خواهد یافت

محمدجواد آذری جهرمی، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد: تعرفه اینترنت با محاسبه سازمان تنظیم مقررات ارتباطات تا پایان سال جاری تا دوبرابر کاهش خواهد یافت. مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت همچنین با اشاره به مجوزهای راه‌اندازی تلویزیون اینترنتی (IPTV) و VOD، از فراهم آمدن 2.5 برابر ظرفیت فعلی شبکه انتقال اطلاعات خبر داد. جهرمی در […]

محمدجواد آذری جهرمی، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد: تعرفه اینترنت با محاسبه سازمان تنظیم مقررات ارتباطات تا پایان سال جاری تا دوبرابر کاهش خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت همچنین با اشاره به مجوزهای راه‌اندازی تلویزیون اینترنتی (IPTV) و VOD، از فراهم آمدن 2.5 برابر ظرفیت فعلی شبکه انتقال اطلاعات خبر داد.

جهرمی در ادامه به افزایش تعداد نقاط حضور شبکه زیرساخت در استان‌های کشور اشاره کرد و افزود: پیش از این امکان ارائه سرویس به اپراتورها از طریق ۶۶ نقطه اتصال(POP)  ممکن بود که هم‌اکنون با اجرای این پروژه به ۱۰۴ شهر افزایش یافته است و درنهایت هدف ما طبق توسعه سند ارتباطات زیرساخت ۱۷۰ نقطه اتصال (POP) است.

وی همچنین ادامه داد: در پروژه تلاش 3، ظرفیت‌ها در ایران افزایش یافته و به 100 گیگ بر ثانیه ارتقا پیدا می‌کند.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت هزینه سرمایه گذاری پروژه تلاش 3 را 386 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: در لایه انتقال به ظرفیت ۱۴ ترابیت بر ثانیه رسیده‌ایم و مطابق با مصوبه مجمع ارتباطات زیرساخت، تا پایان سال ۹۶ این ظرفیت به ۲۰ ترابیت بر ثانیه در لایه انتقال خواهیم رسید.

جهرمی اظهار داشت: طبق آمار سازمان فناوری اطلاعات سال گذشته حدود  ۱۳۰ هزار شغل مستقیم به واسطه توسعه فضای کسب و کار دیجیتال ایجاد شد و امیدواریم به زودی شاهد توسعه و رونق کسب و کار تبلیغات آنلاین، سرویس‌های ویدئویی و IPTV باشیم.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال