اولین نشانه‌ها از باز شدن برخی محدودیت‌های اینترنتی

گزارش ها حاکی از آن است که امروز برخی از کسب و کارهای اینترنتی با کاهش محدودیت مواجه بوده‌اند. پس از 5 روز قطعی اینترنت، در اواخر امروز قرار است بخش عمده محدودیت‌های اینترنتی در برخی استان‌ها که آرامش عمومی بیشتری در چند روز اخیر داشته اند آزادسازی خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی […]

گزارش ها حاکی از آن است که امروز برخی از کسب و کارهای اینترنتی با کاهش محدودیت مواجه بوده‌اند. پس از 5 روز قطعی اینترنت، در اواخر امروز قرار است بخش عمده محدودیت‌های اینترنتی در برخی استان‌ها که آرامش عمومی بیشتری در چند روز اخیر داشته اند آزادسازی خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز، هنوز پایگاه جستجوی اینترنتی گوگل بسته است. در 5 روز گذشته بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی در این محدودیت‌ها با زیان‌های 500 میلیارد تومانی مواجه بوده‌اند. محدودیت‌های اینترنتی اخیر در پی افزایش قیمت بنزین آغاز شد و تا کنون ادامه داشته است. آذری جهرمی در پاسخ به شکایات اخیر و پی گیری مردم در مورد برقراری مجدد اینترنت گفته است : پی گیری‌ها تا این لحظه به نتایج نسبی رسیده است. پس از این بیانیه، وبسایت نت بلاکس در توئیت خود اعلام کرد که اینترنت بین الملل در ایران هم اکنون در برخی شهرها برقرار شده است.

در حال حاضر برخی از کاربران تک نیوز از برقراری اینترنت در برخی شهرها خبر داده‌اند. نت بلاکس میزان دسترسی کاربران به اینترنت بین المللی را 8 درصد عنوان کرده است. اتصال مجدد برای دیگر شهرها نیز در دست اقدام است و ابلاغیه آن صادر شده و به زودی دسترسی به شبکه اینترنت فراهم خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال