فروش اینترنتی سیگار برقی در چین ممنوع است

چین با 300 میلیون نفر سیگاری که در این کشور زندگی می کنند، بازار بزرگ و خوبی برای انواع سیگارهای معمولی و برقی به شمار می رود و حال دولت این کشور در اقدامی، فروش اینترنتی سیگارهای برقی را ممنوع اعلام کرده است. البته این ممنوعیت موقتی بوده و دولت چین دلیل آن را بررسی […]

چین با 300 میلیون نفر سیگاری که در این کشور زندگی می کنند، بازار بزرگ و خوبی برای انواع سیگارهای معمولی و برقی به شمار می رود و حال دولت این کشور در اقدامی، فروش اینترنتی سیگارهای برقی را ممنوع اعلام کرده است. البته این ممنوعیت موقتی بوده و دولت چین دلیل آن را بررسی های بیش تر بر روی این نوع از سیگارها اعلام کرده است.

به گزارش سرویس اخبار علمی تک نیوز، فروش اینترنتی سیگارهای برقی در چین به حدی افزایش داشته است که سن استفاده از این سیگارها روز به روز پایین می آید. این در حالی است که بنا بر تحقیقاتی که اخیرا صورت گرفته است، استفاده از این نوع سیگارها چندان بی خطر نبوده و خطر ابتلا به بسیاری از بیماری ها از جمله سرطان و افسردگی را به میزان چشم گیری بالا می برد.

دولت چین در صدد ایجاد محدودیت هایی جهت استفاده از سیگارهای معمولی و برقی برای شهروندان این کشور می باشد و ممنوعیت فروش اینترنتی سیگارهای برقی نیز از اولین اقدامات این کشور در رسیدن به هدف خود می باشد. جهت مشاهده دیگر خبرها به صفحه اخبار پزشکی و سلامت مراجعه کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال