فروش اینترنتی کالا در کشور رشد 30 درصدی داشته است

انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی از افزایش 30 درصدی فروش آنلاین خبر داده است. در زمان شیوع کرونا و شروع دوران قرنطینه کسب و کارهای آنلاین 30 درصد فروش بیشتر را تجربه کرده اند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، رضا الفت‌نسب، در پویش جدید “از خانه بخریم” فروش کالاهای اینترنتی 30 […]

انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی از افزایش 30 درصدی فروش آنلاین خبر داده است. در زمان شیوع کرونا و شروع دوران قرنطینه کسب و کارهای آنلاین 30 درصد فروش بیشتر را تجربه کرده اند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، رضا الفت‌نسب، در پویش جدید “از خانه بخریم” فروش کالاهای اینترنتی 30 درصد رشد داشته که این کالاها در گروه کالاهای تند و سریع مصرف قرار دارند. ظرفیت حمل و نقل نیز با 350 هزار ظرفیت ایجاد شده که بخش اعظم آن بر عهده شرکت ملی پست و برخی دیگر از شرکت های حمل انجام میگیرد.

وی ادامه داد: با تدابیر لازم می توان شرایط فروش بیشتر فروشگاههای آفلاین را نیز فراهم کرد تا از میزان خسارت بیشتر به آنها جلوگیری شود. تاکنون 8 هزار صنف در دوران شیوع کرونا با کاهش فعالیت مواجه شده اند. اکنون تعداد وبسایت های فعال در کشور حدود 60 هزار فروشگاه اعلام شده که از این تعداد تنها 1330 وبسایت مجوز کار از اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی را دریافت کرده اند. هر فروشگاه اینترنتی علاوه بر جواز کسب نیازمند مجوز فروش اینترنتی را نیز کسب کرده باشد. در این میان شکایت های مردم نیز از طریق اتحادیه پیکیری خواهد شد. مردم در هنگام خرید از فروشگاههای اینترنتی مراقبت های لازم را انجام دهند و از فروشگاه های دارای مجوز خرید کنند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال