تاکسی های اینترنتی اجازه فعالیت در جاده ها را ندارند

فعالیت بین شهری تاکسی های اینترنتی ممنوع است و به گفته سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، تاکسی های اینترنتی مجوزهای لازم را جهت تردد در مسیرهای بین شهری ندارند و در صورت مشاهده با آن ها برخورد صورت خواهد گرفت. این موضوع از مرداد ماه امسال مطرح شده و تا امروز در دست پیگیری بوده […]

فعالیت بین شهری تاکسی های اینترنتی ممنوع است و به گفته سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، تاکسی های اینترنتی مجوزهای لازم را جهت تردد در مسیرهای بین شهری ندارند و در صورت مشاهده با آن ها برخورد صورت خواهد گرفت. این موضوع از مرداد ماه امسال مطرح شده و تا امروز در دست پیگیری بوده است و اخیرا به صورت رسمی در ابلاغیه ای عنوان شده است که 11 تاکسی اینترنتی اجازه فعالیت در مسیرهای بین شهری را ندارند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، اسنپ، تپسی، ماکسیم، تاچ‌سی، تاکسی‌ مکث، دیتا، تاکسی‌های بی‌سیم تیراژه، ترمینال مجازی، کاروانرو، می‌بریم و هامون سفر؛ تاکسی های اینترنتی ای هستند که در هیچ کدام از استان های ایران اجازه فعالیت در مسیرهای بین شهری را ندارند. به گفته سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، تنها تاکسی هایی می توانند در مسیرهای بین شهری فعالیت کنن که در پلاک آن ها حرف “ع” باشد که دارای مجوزهای رسمی جهت این گونه فعالیت ها هستند. عبدالهاشم حسن نیا، معاون وزیر راه‌ و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، در خرداد ماه امسال نیز نامه ای خطاب به دادستان کل کشور نوشته و در رابطه با این موضوع توضیحات لازم را داده بود.

احمد فاضلیان، معاون جدید قضایی دادستانی کل کشور، نامه نگاری های لازم را در این راستا انجام داده و اعلام کرده است که با فعالیت تاکسی های اینترنتی در مسیرهای بین جاده ای برخورد صورت خواهد گرفت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال