متاورس اختصاصی اینترپل برای فضاهای متاورس راه اندازی شد

اولین فضای اختصاصی متعلق به پلیس بین المللی یا اینترپل راه اندازی شد. اینترپل طی اعلامیه ای از راه اندازی فضای مختص به خود خبر داد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، فضای متاورس متعلق به اینترپل قرار است در ابتدا آموزش هایی را در زمینه هایی مانند پزشکی قانونی بصورت مجازی ارائه […]

اولین فضای اختصاصی متعلق به پلیس بین المللی یا اینترپل راه اندازی شد. اینترپل طی اعلامیه ای از راه اندازی فضای مختص به خود خبر داد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، فضای متاورس متعلق به اینترپل قرار است در ابتدا آموزش هایی را در زمینه هایی مانند پزشکی قانونی بصورت مجازی ارائه کند. اما هدف اصلی از راه اندازی آن ایجاد مکانی برای مقابله با جرائم سایبری در فضای متاورس است. این فضا در مجمع عمومی برگزار شده در دهلی نو رونمایی شد.

بدین ترتیب نخستین متاورس اختصاصی برای اجرای قانون طراحی و پیاده سازی خواهد شد. حتی امکان برقراری ارتباط بین سازمان های مختلف پلیس در سراسر جهان از طریق این پلتفرم امکانپذیر خواهد شد. یکی از نگرانی های راه اندازی متاورس وقوع جرائم علیه کودکان در جهان مجازی بود. جرایم احتمالی شامل سرقت اطلاعات، کلاهبرداری، باج گیری و یا آزارهای جنسی.

یورگن استوک، دبیرکل اینترپل اعلام کرد مسائل مطرح شده در فضای مختص اینترپل به کشورهای عضو این سازمان کمک می کند تا بهتر بتوانند به مبارزه علیه حرائم بپردازند. بدین ترتیب جهانی ایمن تر در حالت مجازی برای افراد ساکن بوجود بیاید.

مادام اوبروی در رابطه با وقوع جرم در فضای مجازی و تفکیک آن از فضای واقعی گفت: شناسایی این جرائم از ابتدا باعث همکاری اعضا شده و به شکل گیری چارچوب های حاکمیتی لازم می انجامد. همچنین پیش از ایجاد فضاهای مجرمانه از آنها جلوگیری خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال