معرفی سایت فروش سرور اچ پی اورجینال

در حال حاضر سرور اچ پی پرکاربردترین و پرفروش‌ترین برند سرور در ایران است. پیشرفت و توسعه‌ی دنیای کنونی ارتباطات را به شکل قابل توجهی تحت تأثیر قرار داده است. امروزه برای ایجاد ارتباط امن و بهتر در شرکت‌ها و سازمان‌ها از سرور‌ها استفاده می‌شود. با استفاده از سرور‌ها داده‌ها و اطلاعات را با سرعت […]

در حال حاضر سرور اچ پی پرکاربردترین و پرفروش‌ترین برند سرور در ایران است. پیشرفت و توسعه‌ی دنیای کنونی ارتباطات را به شکل قابل توجهی تحت تأثیر قرار داده است. امروزه برای ایجاد ارتباط امن و بهتر در شرکت‌ها و سازمان‌ها از سرور‌ها استفاده می‌شود. با استفاده از سرور‌ها داده‌ها و اطلاعات را با سرعت و امنیت بیشتری به دیگران منتقل خواهید کرد.

انتخاب سرور مناسب کاری است که باید در مرحله‌ی اول انجام دهید. اما اگر سرور hp را انتخاب کرده‌اید در این مقاله با انواع آن، کارایی و بهترین مکان برای خرید این سرور آشنا خواهید شد. پس لطفاً تا پایان مقاله همراه ما بمانید و با کسب اطلاعات بیشتر در مورد سرور hp بهترین خرید ممکن را داشته باشید.

فروش سرورهای hp

شاید از خودتان بپرسید چرا فروش سرو‌های اچ پی در ایران بیشتر از سایر سرور‌ها است. به احتمال زیاد می‌دانید که کار سرور ذخیره و انتقال داده‌هاست. بنابراین هر سروری که این خدمات را با سرعت، کیفیت و امنیت بیشتری منتقل کند بهترین سرور است. سرور‌های hp این ویژگی‌ها را در خود دارند و بهترین عملکرد را ارائه می‌دهند. به همین دلیل بسیاری از شرکت‌ها و کسب وکار‌ها بدون چون و چرا سرور اچ پی را برای کسب و کار برمی‌گزینند. دلایل محبوبیت و انتخاب گسترده‌ی سرور hp فراوان است در برخی از این دلایل را بیان کرده‌ایم.

  • انعطاف‌پذیری: یکی از دلایل و شاید مهم‌ترین دلیل استفاده از سرور اچ پی در ایران انعطاف پذیری آن نسبت به سایر سرورهاست.
  • قیمت:دلیل دیگر این است که قیمت سرور اچ پی مقرون به صرفه‌تر از سایر سرورهاست.
  • ظرفیت بالای ارتقا‌پذیری و تنوع در راه حل‌های ارائه شده نیز دو دلیل دیگری هستند که برند HP را از دیگر برندها متمایز کرده‌اند.

اگر تصمیم به خرید سرور اچ پی گرفته‌اید، در هنگام خرید توجه به چند نکته‌ی مهم ضروری است. در واقع توجه به فاکتور‌هایی که در ادامه این مقاله ذکر می‌کنیم به شما کمک می‌کند که خرید موفق و بهتری داشته باشید. قبل از این که به سراغ فاکتور‌های مهم خرید سرور hp برویم بد نیست تعریف جامعی از این سرور، ویژگی‌ها و نحوه‌ی عملکرد آن را بخوانید.

سرور اچ پی چیست؟

زمانی که قصد خرید سرور داشته باشید حتماً باید نام سرور و نوع آن را تعیین کنید؛ سپس نسبت به خرید اقدام نمایید. سرور HP یا HPE Servers که نام کامل آن (Hewlett Packard Enterprise) است، توسط یک شرکت آمریکایی تولید می‌شود. همانطور که می‌دانید سرور یک سخت‌افزار قوی است که اطلاعات گسترده‌ای در آن ذخیره و نگهداری می‌شود. سرور‌ها می‌توانند اطلاعات را پردازش کنند یا اینکه آن‌ها دریافت و ارسال نمایند. این سرور‌ها در مراکز داده یا دیتاسنتر نگهداری می‌شوند.

برای بزرگنمایی کلیک کنید

شرکت HP در زمینه‌ی تولید سرور سابقه‌ای طولانی دارد. محصولات این شرکت از نظر کیفیت بسیار مناسب هستند و از لحاظ قیمت نیز در حد توان خرید مردم ایران هستند. چنین دلایلی باعث شده است که سرور‌های hp حتی با وجود تحریم‌ها و محدودیت‌ها به پرفروش‌ترین سرور در ایران تبدیل شوند.

انواع سرور اچ پی

شرکت HPE سرور‌های hp را در ابعاد و سایز‌های گوناگونی به بازار عرضه کرده است. از جمله می‌توان به سرور‌های رکومنت، تاور (TOWER) یا‌ایستاده، سینرجی (Synergy)، پرولیانت (ProLiant)، آپولو (Apolo)، Superdome Flex، SimpliVity، سرور‌های Cloudline، سرور‌های Edgeline و چند مدل دیگر اشاره کرد. کارایی و مشخصات هرکدام از این سرور‌ها متفاوت است. بهتر است قبل از خرید نیاز‌های خود را بسنجید و مورد مناسب را براساس نیاز و بودجه‌تان انتخاب نمایید. در این راه می‌توانید از راهنمایی و مشاوره آنلاین خرید سرور که توسط سایت‌های معتبر و جامع ارائه می‌شود بهره بگیرید.

چند نکته‌ی طلایی و مهم در هنگام خرید سرور اچ پی

در هنگام خرید سرور اچ پی حتماً معیار‌های خودتان را مشخص کنید و مدلی را انتخاب کنید که بیشترین سازگاری را با نوع کسب و کار شما دارد. برای مثال شما باید به حجم کاری، تعداد کاربران، حجم داده‌ها و فضای نگهداری سرور اهمیت بدهید.

برای بزرگنمایی کلیک کنید

این کار باعث می‌شود که هم در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید و هم اینکه بهترین عملکرد و کارایی را در سازمان خود داشته باشید. اگر شما مسئول خرید و راه‌اندازی سرور برای شرکت‌تان هستید، حتماً دقت و حساسیت به خرج دهید. زیرا با انتخاب بهترین گزینه به پیشرفت و بهبود ارتباطات خود و همکارانتان در سازمان کمک خواهید کرد. این نکات را در ادامه بیان کرده‌ایم.

نکات مهمی که در هنگام خرید سرور باید رعایت کنید

  • توجه به مدل و مشخصات سرور
  • توجه به نوع فعالیت؛ مثلا گستردگی فعالیت شرکت شما چقدر است و به سروری با چند اسلات نیاز دارید. (سرورها از لحاظ اسلات CPU به سه دسته تک CPU، دو CPU و چهار CPU تقسیم می‌شوند. همچنین تعداد کورهای پردازنده و هرتز آن نیز در انتخاب و خرید سرور مناسب نقش اساسی دارند و باید بسته به نوع فعالیتتان مورد مناسب را انتخاب کنید.
  • ارتقا پذیری: اگر پیش بینی می‌کنید که شرکت شما در آینده به منابع بیشتری‌ نیاز خواهد داشت، حتما سروری را انتخاب کنید که قابلیت ارتقا پذیری داشته باشد. معمولا شرکت‌ها سرور‌ها را طوری انتخاب می‌کنند که حداقل به مدت سه سال پاسخگوی نیاز شرکت باشد.
  • پشتیبانی از دو منبع تغذیه؛ حتما سرور اچ پی که انتخاب می‌کنید دو منبع تغذیه داشته باشد. در این صورت اگر یکی از منابع خراب شود، سرور دیگر در دسترس خواهد بود و با مشکل مواجه نخواهید شد.
  • امکان تعویض قطعه؛ اگر امکان تعویض قطعه برای سرور HP وجود داشته باشد.
  • فضای موجود برای ذخیره سازی داده‌ها؛ به فضایی که سرور به شما می‌دهد اهمیت بدهید. شما باید همیشه یک فضا برای ذخیره‌ی اطلاعات داخلی داشته باشید. اگر سرور این فضا یعنی هارد درایو را در اختیار شما قرار ندهد، مجبور خواهید بود از sas استوریج‌ها استفاده کنید. که در این صورت باید هزینه‌ی بیشتری متحمل شوید.
  • نوع ارتباط: به نوع ارتباط کاربران با سرور اهمیت بدهید. به این معنی سرور باید حتما کارت شبکه داشته باشد.
  • و بسیاری موارد دیگر همچون قابلیت رید هارد، پشتیبانی از کارت گرافیک.

هارد سرور اچ پی

در صورتی که سرور اچ پی را برای شبکه و ارتباطات سیستمی سازمان خود انتخاب کرده‌اید، بهتر است بدانید که این سرور بهترین قطعات را همراه خود دارد. به عبارتی دیگر قطعات این سرور از جمله هارد سرور اچ پی از نظر کیفیت، سرعت و تکنولوژی به کار رفته بهترین هستند. این شرکت انواع Hard Disk را بسته به نیاز مشتریان تولید و به بازار عرضه کرده است. هارد سرور‌های hp از نوع سرور‌های تجاری هستند. این قطعات از لحاظ سرعت، نرخ انتقال، کاربرد و ظرفیت با هارد‌های معمولی تفاوت‌های اساسی دارند.

نکته‌ی مهم این است که حتی اگر بهترین سرور را برای سازمان خود راه‌اندازی کرده‌اید، سرویس دهی سیستم بدون برخورداری از قطعات اورجینال سرور از جمله هارد سرور به نحو احسن نخواهد بود. برای خرید هارد سرور اچ پی می‌توانید به سایت معتبر فروش قطعات اورجینال سرور مراجعه نمایید.

قیمت سرور اچی پی

قیمت سرور Hp یکی از موارد مهمی است که در هنگام خرید این سرورها باید به آن توجه کنید. اما گران یا ارزان بودن دلیلی بر خوبی یا بدی سرور‌ها نیست. بلکه شما باید سروری را انتخاب کنید که از همه جهت با کسب و کار شما و نیازی که دارید تطابق داشته باشد. در این صورت می‌توانید بهترین بهره‌وری را از سرور مورد استفاده داشته باشید.

شما عزیزان می‌توانید برای خرید سرور اچ پی از سایت، بهترین سایت فروش سرور اچ پی اورجینال را انتخاب کنید. و قبل از خرید راهنمایی و مشاوره رایگان دریافت نمایید. در نظر داشته باشید که با تحقیق کامل و بررسی موارد متنوع بهترین خرید ممکن را انجام خواهید داد.

کلام آخر

سرورها نقش مهمی در بهبود ارتباطات در دنیای نوین به ویژه کسب و کارها دارند. با انتخاب و راه اندازی یک سرور مناسب از بابت ذخیره‌، امنیت و انتقال آسان داده‌ها و اطلاعات خیالتان راحت خواهد بود. در حال حاضر سرورهای اچ پی پرفروش‌ترین سرور در ایران هستند. این سرورها انواع مختلفی دارند. شما باید نیازها و معیارهای خود را مشخص کنید، سپس سروری که بیشتر از همه پاسخگوی نیازتان است را انتخاب و خریداری نمایید.