شیائومی می میکس آلفا ؛ گوشی خیره کننده با 180 درصد صفحه نمایش

شیائومی در رویداد امروز خود گوشی می میکس الفا را معرفی کرد. این گوشی یک دوربین 108 مگاپیکسلی دارد و ازطراحی خارق العاده برخوردار است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز ، شیائومی طی مراسم معرفی خود ، گوشی می میکس آلفای خود را عرضه کرد. همانطور که قبلا در خبرها آمده […]

شیائومی در رویداد امروز خود گوشی می میکس الفا را معرفی کرد. این گوشی یک دوربین 108 مگاپیکسلی دارد و ازطراحی خارق العاده برخوردار است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز ، شیائومی طی مراسم معرفی خود ، گوشی می میکس آلفای خود را عرضه کرد. همانطور که قبلا در خبرها آمده بود این گوشی از سخت افزار قوی ای برخوردار است. که شامل چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس، ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی UFS3.0 می شود. باتری این گوشی نیز ۴۰۵۰ میلی آمپر ساعتی است که با شارژر سریع ۴۰ واتی شارژ میشود.

ایده خلاق در طراحی این گوشی نحوه قرار گیری دوربین سلفی در این گوشی است. این غول چینی به الگوریتم های هوش مصنوعی و حسگرهای توسعه داده شده مجهز شده است که میتواند از واکنش صفحه تاچ به لمس های تصادفی و ناخواسته جلوگیری کند. کلیدهای صدا نیز بصورت نرم افزاری است و با کمک یک موتور هپتیک میتوان بازخوردی لمسی هنگام تغییر صدا ایجاد کرد.

دوربین این گوشی نیز 108 مگاپیکسلی است که میتواند ثبت تصاویر ۱۲۰۳۲ در ۹۰۲۴ پیکسلی را انجام دهد. که برای اولین بار در دنیای موبایل وارد شده است. در پشت آن نیز دو سنسور ۲۰ مگاپیکسلی الترا واید با اپرچر f/2.2 و ۱۲ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2 قرار دارند.

بدنه این گوشی از تیتانیوم ساخته شده و در نوار پشت ان نیز از سرامیک استفاده شده است. شیائومی معتقد است که نسبت تصویر به بدنه در این گوشی 180 درصد است. و بسیاری از اطلاعات مانند ساعت، سطح شارژ و غیره روی لبه کناری نشان داده میشود. قیمت این گوشی 2800 دلار است و با توجه به قیمت بالای آن ، این محصوا به صورت محدود تولید خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال