معرفی یک شرکت اسرائیلی به عنوان علت اصلی هک گوشی مدیر عامل آمازون

در روز چهارشنبه سازمان ملل متحد با انتشار خبری از یک شرکت جاسوسی اسرائیلی به عنوان عامل اصلی هک شدن گوشی جف بزوس مدیر عامل آمازون نام برد. شرکت جاسوسی اسرائیلی NSO خدمات جاسوسی به مشتریان ارائه می دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری تک نیوز و به نقل از Business Insider، محمد بن سلمان […]

در روز چهارشنبه سازمان ملل متحد با انتشار خبری از یک شرکت جاسوسی اسرائیلی به عنوان عامل اصلی هک شدن گوشی جف بزوس مدیر عامل آمازون نام برد. شرکت جاسوسی اسرائیلی NSO خدمات جاسوسی به مشتریان ارائه می دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تک نیوز و به نقل از Business Insider، محمد بن سلمان که به عنوان متهم ردیف اول شناخته میشود در سال 2019 رابطه نزدیکی با جف بزوس در واتساپ داشته است. در این حین اتفاق خاصی می افتد. ولیعهد صعودی یک ویدئوی مشکوک را ارسال می کند که به هک شدن گوشی مدیر عامل آمازون می انجامد. پس از این اتفاق، این پرونده سریعا توسط سازمان ملل مورد بررسی قرار گرفت.

در گزارش های سازمان ملل مشخص شد که هکرها از جاسوس افزار یک شرکت جاسوسی اسرائیلی به نام NSO Group استفاده کرده بودند. این شرکت پیش از این ناین شرکت به عربستان سعودی و دیگر کشورها در خدمات سرکوب گرایانه کمک کرده بود. پس از این اتهامات این شرکت اعلام کرد که از فناوری های این شرکت در این حوادث استفاده نشده است. در ضمن نرم افزارهای این شرکت با شمره تلفن های آمریکا کار نمیکند.

فعالیت و بسیاری از فناوری های این شرکت تا کنون ناشناخته مانده و کلیه قراردادهای این شرکت بطور مخفیانه انجام میگیرد. کلیه مشتریان این شرکت با پرداخت پول ابزارها و برنامه های جاسوسی را از این شرکت دریافت میکنند. اکثر خدمات جاسوسی این شرکت میلیارد دلاری برآورد شده اند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال