معرفی و عرضه SSD های پرتابل ۴ ترابایتی وسترن دیجیتال ( CES 2021 )

حافظه های جدید SSD شرکت وسترن دیجیتال با ظرفیت ۴ ترابایت در نمایشگاه CES 2021 رونمایی شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت وسترن دیجیتال اعلام کرده به زودی  سری جدید SSD های قابل حمل خود با ظرفیت ۴ ترابایت را به بازار عرضه خواهد کرد. پیش از این کلیه SSD های […]

حافظه های جدید SSD شرکت وسترن دیجیتال با ظرفیت ۴ ترابایت در نمایشگاه CES 2021 رونمایی شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت وسترن دیجیتال اعلام کرده به زودی  سری جدید SSD های قابل حمل خود با ظرفیت ۴ ترابایت را به بازار عرضه خواهد کرد.

پیش از این کلیه SSD های تولید شده حداکثر ظرفیت ۲ ترابایتی داشتند. مدل های تولید شده این برند پیش از این به نام های My Passport،اWD_Black و SanDisk در بازار موجود بوده است. عرضه سری جدید SSD های وسترن دیجیتال می تواند برای بسیاری از گیمر ها خبر خوشی محسوب شود. زیرا از این درایوها در ایکس باکس سری X و S و دیگر کنسول های بازی استفاده خواهد کرد.

 هنوز وسترن دیجیتال درگاه مناسبی را که با فن آوری ذخیره سازی کنسول ایکس باکس جدید به نام Velocity Architecture هماهنگ باشد، ارائه نکرده است. این در حالی است که سیگیت حافظه های یک ترابایتی خود را با درگاه اختصاصی این کنسول های جدید به بازار عرضه کرده است.

مدل های SSD ۴ ترابایتی وسترن دیجیتال با نام های SanDisk Extreme Pro‌، SanDisk Extremet وWD_Black P50 در این نمایشگاه معرفی شده که همگی آنها در سال ۲۰۲۱ قابل عرضه هستند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال