معرفی مک بوک پرو ۱۳ اینچی 2022 اپل مجهز به چیپ M2

اپل از نسخه جدید مک بوک پرو ۲۰۲۲ مجهز به تراشه M2 رونمایی کرد. این مک بوک به جدیدترین چیپ اپل مجهز است اما از نظر طراحی به مدل های سال قبل شباهت دارد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق ادعای اپل چیپ جدید این شرکت حدود ۴۰ درصد سریع‌تر از چیپ […]

اپل از نسخه جدید مک بوک پرو ۲۰۲۲ مجهز به تراشه M2 رونمایی کرد. این مک بوک به جدیدترین چیپ اپل مجهز است اما از نظر طراحی به مدل های سال قبل شباهت دارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق ادعای اپل چیپ جدید این شرکت حدود ۴۰ درصد سریع‌تر از چیپ مشابه M1 است. به طوری که می تواند تا ۲۴ گیگابایت رم و ۲ ترابایت حافظه داخلی SSD را پشتیبانی کند. همچنین این شرکت سازنده مدعی شد باتری مک بوک پرو جدید می‌تواند تا ۲۰ ساعت شارژدهی داشته باشد.

 از نظر طراحی مک بوک پرو ۲۰۲۲ کاملاً مشابه دستگاه ۲۰۲۰ طراحی شده است. طوری که حتی در بالای نمایشگر نیز ناچ دوربین سلفی دیده نمی شود. همچنین اپل در مک بوک پرو جدید تنها به اضافه کردن پورت تاندربولت بسنده کرده است. نمایشگر این مک بوک نیز روشنایی ۵۰۰ نیتی را ارائه می کند. با توجه به طراحی این دستگاه مشابه دستگاه های قبل احتمالاً سیستم خنک کننده آن نیز از نوع فعال خواهد بود تا بتواند پذیرای کارهای سنگین مانند ویرایش ویدیو و عکس باشد. طبق اعلام اپل مک بوک پرو ۲۰۲۲ با چیپ M2 قیمت ۱۲۹۹ دلار خواهد داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال