معرفی کارت مجازی People card گوگل برای معرفی بهتر کسب و کار کاربران

امروز گوگل از قابلیت People card در نتایج جستجو خبر داد و اعلام کرد این کارت مجازی به افراد کمک می کند تا بتوانند خود را در محیط اینترنت معرفی کنند و کسب و کارشان را توسعه دهند. به گزارش اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کارت های مجازی گوگل به کاربران امکان می‌دهد تا در […]

امروز گوگل از قابلیت People card در نتایج جستجو خبر داد و اعلام کرد این کارت مجازی به افراد کمک می کند تا بتوانند خود را در محیط اینترنت معرفی کنند و کسب و کارشان را توسعه دهند.

به گزارش اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کارت های مجازی گوگل به کاربران امکان می‌دهد تا در نتایج جستجوی گوگل ظاهر شوند و بدین ترتیب اطلاعات بیشتری از خودشان در اینترنت منتشر کنند. همچنین از طریق آن اطلاعاتی از خود و کسب و کارشان را به اطلاع دیگران برسانند. این کارت که نوعی کارت ویزیت مجازی نیز محسوب می‌شود از طریق جستجوی نام صاحبان کارت ها به نمایش در می آیند.

برای استفاده از این قابلیت کاربران میتوانند با وارد شدن به حساب کاربری گوگل و جستجوی عبارت Add Me to Search کارت خود را بسازند. در این کارت اطلاعاتی مانند آدرس وب سایت یا پروفایل شبکه های اجتماعی، ایمیل و شماره تلفن و همچنین توضیحاتی درباره کاربر نوشته خواهد شد. همچنین هر شماره تلفن میتواند یک کارت مجازی برای خود در یک حساب گوگل ایجاد کند.

کلیه کاربران می‌توانند در جهت جلوگیری از انتشار اطلاعات توهین‌آمیز و یا اسپم و همچنین عدم جعل هویت افراد از طریق ثبت بازخورد به گوگل اطلاع دهند. گوگل در معرفی People card گفته است: این ویژگی راهکار مفیدی است تا میلیونها اینفلوئنسر، کارفرما، کارمند و افراد خود اشتغال بتوانند از طریق آن خود را به دیگران معرفی کنند. این قابلیت هم اکنون برای کاربران هندی و با زبان انگلیسی در دسترس قرار گرفته است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال