معرفی پکیج نرم افزاری Super Device هواوی برای ارتباط سریع و بهتر دستگاه ها

هواوی با هدف ارتباط سریع و بهتر دستگاه‌های مختلف مانند لپ‌تاپ‌ها و تبلت‌ها، گوشی ها و ساعت های هوشمند از یک پکیج نرم افزاری جدید به نام سوپر دیوایس Super Device رونمایی کرده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هوآوی در جریان کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۲ از پکیج نرم افزاری Super Device […]

هواوی با هدف ارتباط سریع و بهتر دستگاه‌های مختلف مانند لپ‌تاپ‌ها و تبلت‌ها، گوشی ها و ساعت های هوشمند از یک پکیج نرم افزاری جدید به نام سوپر دیوایس Super Device رونمایی کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هوآوی در جریان کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۲ از پکیج نرم افزاری Super Device رونمایی کرده است. این پکیج قابلیت ارتباطی میان (Health) و فیتنس (Fitness)، اسمارت آفیس (Smart Office)، اسمارت هوم (Smart Home) را فراهم خواهد کرد تا کاربر بتواند تجربه بهتری از دستگاههای مختلف داشته باشد.

یکی از وظایف سوچر دیوایس اسمارت آفیس است که قادر است ارتباط بین دستگاه‌های مختلف را بهبود بخشد. به کمک اسمارت آفیس تمامی دستگاه ها به هم متصل خواهند شد. همچنین در این تجربه مشترک به سیستم عامل یکسان نیز نیاز نخواهد بود. به عنوان مثال امکان استفاده از برنامه های گوشی هوشمند روی لپ تاپ های هواوی و یا دستگاهی با سیستم عامل ویندوز وجود دارد. در این سرویس با کمک درگ اند دراگ می توان انتقال فایل ها را نیز انجام داد. موتور اپ HuaweiMobile اجرای برنامه های اپ گالری روی محصولات ویندوزی را فراهم خواهد کرد.

پیش از این نیز چنین قابلیت هایی به صورت جداگانه ارائه شده بود. اما هواوی تلاش کرد تا همه این سرویس ها را به صورت یک پکیج نرم افزاری واحد و با هدف افزایش تجربه کاربری ارائه کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال