معرفی گوشی Y8s هواوی همراه با سرویس موبایل گوگل

هواوی گوشی جدید خود به نام Y8s را در سایت خود قرار داده است. از ویژگی های این گوشی می توان به دوربین های دوگانه و سرویس موبایل گوگل اشاره کرد. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، مشخصات فنی دوربین جدید Y8s هواوی در وبسایت رسمی این شرکت مربوط به کشور اردن دیده شده است. […]

هواوی گوشی جدید خود به نام Y8s را در سایت خود قرار داده است. از ویژگی های این گوشی می توان به دوربین های دوگانه و سرویس موبایل گوگل اشاره کرد.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، مشخصات فنی دوربین جدید Y8s هواوی در وبسایت رسمی این شرکت مربوط به کشور اردن دیده شده است. این گوشی دوربین دوگانه خواهد داشت. نمایشگر این گوشی 6.5 اینچی از نوع LCD است و وضوحی از نوع Full HD دارد. در قسمت جلو و در بین یک بریدگی دو دوربین سلفی بهمراه اسپیکر قرار گرفته اند. این دو دوربین به ترتیب 8 و 2 مگاپیکسل برای ثبت عکس های سلفی خواهند بود.

دوربین های اصلی نیز دوگانه هستند. دوربین اصلی 48 مگاپیکسل و دوربین دوم مانند حسگر سلفی 2 مگاپیکسلی است. دوربین های اصلی بهمراه فلش LED در کادر عمودی در پشت گوشی جای گرفته اند. این گوشی از تراشه‌ی کرین ۷۱۰ بهره مند است. حافظه داخلی آن تا 128 گیگابایت قابل افزایش از طریق حافظه Micro SD خواهد بود. باتری 4000 میلی آمپری آن نیز می تواند تنها شارژ معمولی را انجام دهد و از شارژ سریع خبری نیست. رابط کاربری EMUI 9.1 نیز بر روی آن نصب شده است. مزیت اصلی این گوشی نسبت به مدل های دیگر هواوی سرویس موبایل گوگل است که آن را با دیگر مدل های هواوی متمایز کرده است. زمان عرضه این گوشی مشخص نشده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال