معرفی قابلیت‌های جدیدی از مرورگر اج توسط مایکروسافت

مایکروسافت اعلام کرده است که مرورگر اج با افزودن برخی ویژگی ها به تکامل خود نزدیک می شود. نسخه های موبایل اج هم اکنون به قابلیت Collections مجهز شده اند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مایکروسافت اعلام کرده است قابلیت های جدیدی را به مرورگر مایکروسافت اج اضافه خواهد کرد. از این […]

مایکروسافت اعلام کرده است که مرورگر اج با افزودن برخی ویژگی ها به تکامل خود نزدیک می شود. نسخه های موبایل اج هم اکنون به قابلیت Collections مجهز شده اند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مایکروسافت اعلام کرده است قابلیت های جدیدی را به مرورگر مایکروسافت اج اضافه خواهد کرد. از این قابلیت های اضافه شده می‌توان به Collections برای نسخه های موبایلی اشاره کرد. این قابلیت به کاربران امکان می‌دهد تا فایلهای pdf را به صورت صوتی گوش دهند. همچنین قابلیت های دیگر برای کاربران سازمانی نیز به آن اضافه خواهد شد.

به گفته مایکروسافت از ماه آینده و با تبدیل مایکروسافت اج به بخشی از برنامه کاربران سازمانی FastTrack Ready Partner می توان از این مرورگر در زیرساخت های سازمانی استفاده کرد. سرویس FastTrack Ready Partner شامل یک راهنمایی ویژه جهت استفاده از مرورگر اج در سازمانها خواهد بود که تنها افراد واجد شرایط می توانند از آن استفاده کنند.

قابلیت Endpoint Data Loss Protection که به صورت آزمایشی در اختیار کاربران قرار گرفته است، قادر است میزان رخنه داده ها و اخطار هایی که ممکن است در آینده داده ها را تهدید کند کاهش دهد. در این قابلیت در راستای حفظ حریم خصوصی کاربران نیز خدماتی ارائه خواهد شد. قابلیت بعدی به نام Automatic Profile Switching است که به صورت خودکار لینک های کاری را از لینک های شخصی جدا میکند. بدین ترتیب لینک های کاری در پروفایل کاری و لینک های شخصی در پروفایل شخصی ذخیره میشود. این قابلیت می‌تواند برای افراد دورکار بسیار موثر باشد. پنجره باز شده توسط این قابلیت روی صفحه به کاربر اجازه می دهد تا به سرعت در حساب‌های کاربری خود جابجا شود. این شرکت همچنین اعلام کرده است که این تغییرات به زودی در نسخه موبایلی هم قابل دسترسی است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال