معرفی تکنولوژی جدیدی که می تواند خاطرات قدیم را مجددا پخش کند

فناوری جدید یک استارتاپ بازپخش خاطرات در همان مکان اتفاق افتادن است. این استارتاپ که روی واقعیت مجازی تمرکز دارد با کمک فناوری خود می تواند خاطرات را باز پخش کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از فیوچریزم، استارتاپ Wist Labs از تکنیک جدیدی استفاده می کند که قادر […]

فناوری جدید یک استارتاپ بازپخش خاطرات در همان مکان اتفاق افتادن است. این استارتاپ که روی واقعیت مجازی تمرکز دارد با کمک فناوری خود می تواند خاطرات را باز پخش کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از فیوچریزم، استارتاپ Wist Labs از تکنیک جدیدی استفاده می کند که قادر است خاطرات را در قالب واقعیت افزوده در دنیای واقعی نمایش می دهد. در این روش با کمک یک اپلیکیشن ویدیوی مربوط به خاطرات به یک ویدیوی سه بعدی تبدیل میشود. در مرحله بعد خاطره موردنظر در همان مکانی که اتفاق افتاده از طریق گوشی یا داخل هدست واقعیت مجازی پخش میشود.

اگر چه این قابلیت یک دستاورد جدید محسوب میشود اما بسیاری از کاربران این فناوری را ترسناک می دانند. این احساس با توجه به مضراتی که در سریال Black Mirror در رابطه با این فناوری عنوان شده است ایجاد شده است.

فناوری های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی می تواند برای افزایش بهره وری در کار در موقعیت های مختلف مورد استفاده قراربگیرد. توجه این استارتاپ انجام می دهد در واقع نمایش نوع سه بعدی یک ویدئو است.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال