معرفی خودروهای جدید تسلا

ایلان ماسک (بنیانگذار شرکت خودروسازی تسلا)، در دیدار امسال خود با سهامداران این شرکت از عرضه کامیون جدید برقی بدون سرنشین این شرکت در تابستان امسال خبر داد. او عنوان کرد که تقاضا برای خودروهای برقی این شرکت زیاد است و کامیون جدید، باری بوده و با تنها یکبار شارژ می تواند مسیری با طول […]

ایلان ماسک (بنیانگذار شرکت خودروسازی تسلا)، در دیدار امسال خود با سهامداران این شرکت از عرضه کامیون جدید برقی بدون سرنشین این شرکت در تابستان امسال خبر داد. او عنوان کرد که تقاضا برای خودروهای برقی این شرکت زیاد است و کامیون جدید، باری بوده و با تنها یکبار شارژ می تواند مسیری با طول 650 کیلومتر را بدون مشکل طی کند. معرفی مدل جدید کامیونی با این میزان از قدرت موفقیتی چشم گیر جهت بهبود شرکت خودروسازی تسلا خواهد بود.

با توجه به آنکه مدل های پیشین خودروهای برقی این شرکت به نسبت مدل های اولیه آن پیشرفت قابل توجهی نداشتند؛ به نظر می رسد که طراحان این شرکت تمام توجه خود را بر روی معرفی این محصول جدید گذاشته باشند. ماسک همچنین از جدیدترین کراس اور این شرکت که نام آن را مدل Y گذاشته اند نیز صحبت کرد. این مدل از اولین کراس اورهای این شرکت که مدل X نام داشتند کوچک تر بوده و با قیمت پایه 39 هزار دلاری از سال آینده به طور رسمی در بازار عرضه خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، کراس اور جدید تسلا، سه ردیف (7) صندلی خواهد داشت که با خواباندن صندلی های عقب آن از قابلیت جابجایی 1870 لیتر بار برخوردار خواهد شد. این مدل با یک بار شارژ توانایی پیمودن حداکثر 483 کیلومتر را خواهد داشت که از مدل کامیونی خودران این شرکت کم تر است. ایلان ماسک همچنین از کار بر روی یک نوع از خودرو زیر دریایی در این شرکت خبر داد. خودرویی که بازار آن تضمین نشده است اما ممکن است به صورت خودرو نمایشی یا خودرویی جهت پیش برد اهداف توسعه فناوری این شرکت مورد استفاده قرار گیرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال