معرفی گوشی های جدید اقتصادی شیائومی

شیائومی با رونمایی از سه مدل از گوشی های سری CC9 خود، نشان داد که بهبود کیفیت باتری و تصویربرداری دوربین گوشی از اهداف این کمپانی تولیدکننده برای گوشی های جدید خود بوده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، CC9e، Mi CC9 و CC9 Meitu Edition  نام سه مدل جدید از […]

شیائومی با رونمایی از سه مدل از گوشی های سری CC9 خود، نشان داد که بهبود کیفیت باتری و تصویربرداری دوربین گوشی از اهداف این کمپانی تولیدکننده برای گوشی های جدید خود بوده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، CC9e، Mi CC9 و CC9 Meitu Edition  نام سه مدل جدید از این سری گوشی ها می باشد که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

Mi CC9

از گوشه و کنار، اخبار جدیدی از حضور گوشی Xiaomi Mi CC9 به گوش می رسد که ابتکار را نه تنها در طراحی، بلکه در نامگذاری هم به رخ کشیده است. اگر ارتباط خوبی با عکاسی دارید، کار با اسمارتفون دوربین محور می سی سی 9 تجربه هیجان انگیزی برای شما خواهد بود. نمایشگر 6.39 اینچی محصول تازه نفس شیائومی روی پنل امولد تعبیه شده است و کیفیت 1080 در 2340 پیکسلی را به نمایش میگذارد. پردازنده مرکزی می سی سی 9 اسنپدراگون 710 است که هشت هسته 2.3 GHz دارد و با لیتوگرافی 10 نانومتری جزو اسمارتفون های تند و تیز به حساب می آید. اگر گیمر باشید، برای اینکه سر از کار پردازنده گرافیکی این موبایل هوشمند درآورید، آرام و قرار ندارید. GPU این دستگاه Adreno 616 است که با همکاری پردازنده مرکزی از پس داده های گرافیکی متوسط رو به سنگین مثل آب خوردن بر می آید. بررسی 10 محصول اخیر شیائومی نشان می دهد که این کمپانی چندوقتی است که بجز باتری 4000 میلی آمپرساعتی ظرفیت دیگری را قبول ندارد اما در جدیدترین محصول خود به اندازه 30 میلی آمپرساعت پا را فراتر گذاشته و از باتری 4030 میلی آمپرساعتی رونمایی کرده است. این باتری لیتیوم پلیمری به شارژ سریع 18W مجهز شده و انتظار میرود در کمتر از 45 دقیقه 50 درصد ظرفیت باتری را فول شارژ کند.

Mi CC9e

مدل پایین تر از دیوایس قبلی،Mi CC9e نام دارد که از تراشه‌ی Snapdragon ۷۱۰ بهره می‌برد و دارای باتری با ظرفیت ۳۵۰۰ میلی آمپر است که از توانایی شارژ سریع هجده واتی برخوردار است. از دیگر خصوصیت‌های که به احتمال زیاد در این دیوایس قرار دارد می‌شود به پورت مادون قرمز اشاره کرد. تا قبل از امروز اطلاع نداشتیم که Mi CC9e ورژنی با رم و حافظه داخلی ۴ + ۶۴ گیگی دارد، با این وجود تخمین زده می‌شد که بهای دستاوردهای این خانواده تقریباً از ۲۳۰ دلار شروع شود. قیمت پایه این مدل از ۱۸۹ دلار شروع شده و به ۲۳۲ دلار می رسد.

CC9 Meitu Edition

طبق اعلام مدیرعامل شیائومی گوشی CC9 Meitu Custom Edition مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی می باشد. او همچنین با انتشار یک عکس نشان داد که این گوشی در یک جعبه ابی رنگ عرضه می شود که با ۲ نسخه دیگر گوشی یعنی CC9 و CC9e بسیار تفاوت دارد. یک تصویر که توسط Meitu در Weibo منتشر شده نشان می دهد که گوشی CC9 Meitu Custom Edition حتی در تاریکی مطلق نیز می تواند تصاویر بسیار واضح و شفافی را به ثبت برساند. بر اساس ویدیوی منتشر شده، محصول شیائومی قادر به ثبت تصاویر سلفی بهتر در مقایسه با آیفون است. این گوشی هوشمند از مشخصات فنی یکسان با شیائومی Mi CC9 بهره می برد. در همین راستا شاهد استفاده از صفحه نمایش 6.39 اینچی OLED با رزولوشن 1080p، رم 4/6/8 گیگابایتی و 64/128/256 گیگابایت حافظه داخلی در این اسمارت فون خواهیم بود. انرژی این محصول توسط یک باتری 3940 میلی آمپر ساعتی تامین می شود. این دستگاه از دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی بهره می برد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال