معرفی گوشی 100 دلاری نوکیا

شرکت HMD Global فنلاندی که در سال ۲۰۱۶ تأسیس شده و حق انحصاری استفاده از برند نوکیا را به مدت ۱۰ سال از مایکروسافت خریداری کرده است؛ به تازگی از گوشی جدید این کمپانی رونمایی کرده است. این گوشی 5.7 اینچی با بدنه پلی کربنات، از بسیاری از امکانات گوشی های هوشمند برخوردار بوده و […]

شرکت HMD Global فنلاندی که در سال ۲۰۱۶ تأسیس شده و حق انحصاری استفاده از برند نوکیا را به مدت ۱۰ سال از مایکروسافت خریداری کرده است؛ به تازگی از گوشی جدید این کمپانی رونمایی کرده است. این گوشی 5.7 اینچی با بدنه پلی کربنات، از بسیاری از امکانات گوشی های هوشمند برخوردار بوده و با توجه به قیمت پایینی که دارد، می تواند در بازار تلفن های همراه، طرفداران بسیاری داشته باشد. این محصول که بر پایه ادغام «نوآوری، کیفیت و تجربه» با ویژگی‌های معروف گوشی‌های نوکیا یعنی طراحی، استحکام بالا و قابل اطمینان، طراحی شده است؛ در رنگ های مشکی و نقره ای و از چهار روز دیگر وارد بازار خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، گوشی جدید نوکیا از نسخه Android Pie 2018، (نهمین به روزرسانی اندروید که برای اولین بار بر روی گوشی‎های پیکسل اجرا شد) پشتیبانی می کند و طبق وعده های این شرکت تا سه سال آینده، نسخه اندروید Q و نسخه های بعد از آن نیز بر روی این گوشی آپدیت خواهند شد. از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به صفحه نمایشگر IPS، رم 2 یا 3 گیگابایتی، پردازنده 4 هسته ای، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی اشاره کرد.

گوشی 2.2 نوکیا با دو نسخه جدید وارد بازار خواهد شد. یک نمونه از آن با رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی که قیمت آن 100 دلار و نمونه دیگر با رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی که قیمت آن 115 دلار خواهد بود. البته لازم به یادآوری است که حافظه این گوشی ها با استفاده از کارت های microSD ارتقاء می یابد. باتری با ظرفیت 3 هزار میلی آمپری این گوشی نیز به دلیل رزولوشن پایین صفحه نمایش و استفاده کم آن از باتری، مشکلی برای این گوشی اقتصادی ایجاد نخواهد کرد. گوشی جدید نوکیا از تشخیص چهره برای باز شدن قفل آن استفاده کرده و حسگر اثر انگشت ندارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال