معرفی گوشی های جدید و ارزان قیمت نوکیا

دو مدل بسیار ساده از گوشی های نوکیا با نام های Nokia 220 4G و Nokia 105 که به زودی در بازار اروپا عرضه خواهند شد؛ توسط HMD معرفی شده‌اند. این گوشی ها ارزان قیمت بوده و در رده گوشی های ساده قرار می گیرند. نوکیاهای جدید از اینترنت 4G رایج در کشورهای اروپایی پشتیبانی […]

دو مدل بسیار ساده از گوشی های نوکیا با نام های Nokia 220 4G و Nokia 105 که به زودی در بازار اروپا عرضه خواهند شد؛ توسط HMD معرفی شده‌اند. این گوشی ها ارزان قیمت بوده و در رده گوشی های ساده قرار می گیرند. نوکیاهای جدید از اینترنت 4G رایج در کشورهای اروپایی پشتیبانی می کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، Nokia 220 4G نسخه به روز شده همتای خود است که در سال 2014 به بازار عرضه شده بود. بدنه این گوشی از جنس پلی‌کربنات است و دارای یک عدد دوربین جلو می باشد. این گوشی دو سیم کارته بوده و دسترسی به نسخه مرورگر وب جهت استفاده از شبکه های اجتماعی و اخبار بر روی آن تعبیه شده است. ظرفیت باتری ۱۲۰۰ میلی‌آمپری این گوشی مدت زمان مکالمه 6 ساعته را پوشش می دهد و امکان استفاده از بازی های کلاسیکی مثل مار (snake) با کیفیت 16 میلیون رنگ بر روی آن وجود دارد. بر طبق گزارش منتشر شده، قیمت این گوشی 43 دلار خواهد بود و می توان آن را در دو رنگ مشکی و سبز روشن خریداری کرد.

Nokia 105 مدلی دیگر از گوشی های نوکیا است که فاقد دوربین می باشد. نسخه قدیمی تر این مدل پیش از این نیز در سال 2017 به بازار عرضه شده بود. در این گوشی با توجه به حافظه آن امکان ذخیره ۲۰۰۰ اطلاعات تماس و ۵۰۰ پیامک وجود دارد و پشتیبانی از دو سیم کارت به صورت هم زمان از دیگر ویژگی های آن می باشد. امکان استفاده از رادیو FM از طریق هدفون و باتری جداشدنی و ۸۰۰ میلی‌آمپری آن از دیگر ویژگی های مدل جدید گوشی نوکیا می باشد. این گوشی با قیمت 14 دلار و در رنگ های آبی، مشکی و صورتی به فروش خواهد رسید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال