معرفی نوبیا Z50 با تراشه پرچمدار و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز

نوبیا از سری جدید پرچمدار زد رونمایی کرد. این گوشی با نام Z50 مجهز به نمایشگر امولد و تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پرچمدار جدید نوبیا از خانواده Z با نمایشگر ۶.۶۷ اینچی رونمایی شد. نمایشگر این گوشی از نوع امولد و با نرخ نوسازی ۱۴۴ […]

نوبیا از سری جدید پرچمدار زد رونمایی کرد. این گوشی با نام Z50 مجهز به نمایشگر امولد و تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پرچمدار جدید نوبیا از خانواده Z با نمایشگر ۶.۶۷ اینچی رونمایی شد. نمایشگر این گوشی از نوع امولد و با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز است و از وضوح فول اچ‌دی پشتیبانی می کند. در بالای نمایشگر دوربین سلفی قرار گرفته که وضوح آن ۱۶ مگاپیکسل است. بلندگوهای استریو زد پنجاه نوبیا با DTS X Ultra و پلتفرم اسنپدراگون Sound تنظیم شده است.

طبق گزارشی که جی اس ام آرنا در مورد این گوشی منتشر کرده است، در پنل پشتی این گوشی یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی قرار دارد که به لنز معادل ۳۵ میلی متری مجهز است. این قابلیت به ثبت تصاویر پرتره با کیفیت کمک می کند. در کنار آن یک دوربین اولترا واید ۵۰ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار قرار دارد که نقش دوربین ماکرو را نیز ایفا خواهد کرد.

نوبیا در این گوشی از تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل جدید استفاده کرده است. میزان رم این گوشی ۱۶ گیگابایت و حافظه ذخیره سازی آن یک ترابایت از نوع UFS 4.0 است.

سیستم عامل اندروید ۱۳ در این گوشی بطور پیش فرض اجرا میشود. باتری نوبیا Z50 ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت است که از شارژ سریع ۸۰ وات نیز پشتیبانی خواهد کرد.