پابجی یکی از شناخته شده ترین بازی های بتل رویال

بازی های سبک بتل رویال همچون پابجی موبایل چند سالی است که به خوبی در بین علاقه مندان به بازی های هیجانی و اکشن جای خود را باز کرده است . نسخه ی موبایل پابجی با عنوان PUBG Mobile برای اولین بار در سال 2018 و یکسال پس از حضور موفق این بازی در سیستم […]

بازی های سبک بتل رویال همچون پابجی موبایل چند سالی است که به خوبی در بین علاقه مندان به بازی های هیجانی و اکشن جای خود را باز کرده است .

نسخه ی موبایل پابجی با عنوان PUBG Mobile برای اولین بار در سال 2018 و یکسال پس از حضور موفق این بازی در سیستم های کامپیوتری و کنسول های بازی عرضه شد و با استقبال بسیار زیاد کاربران مواجه شده و به سرعت خود را به عنوان یکی از شناخته شده ترین بازی های بتل رویال گوشی های موبایل معرفی کرد .

جالب است بدانید که در دانلود پابجی موبایل تنها پس از 4 هفته از ارائه ی آن برای گوشی های موبایل اندروید و ios ، بیش از 100 میلیون بار بود که توانست رکوردی تازه برای خود ثبت کند .

جنگ برای بقا درون مایه ی اصلی پابجی و به طور کلی بازی های بتل رویال می باشد. بازی های بتل رویال به بازی هایی ختم می شود که در آنها بازی کننده در منطقه ای خالی از سکنه آزاد شده و با بهره مندی از هوش خود و سرعت عمل بالا ، امکان بقا را برای خود مهیا می کند .

در ابتدای بازی شما در جزیره ای دور افتاده همراه با 100 نفر که از نظر تجهیزات نظامی همانند شما هستند آزاد میشوید . با استفاده از هدیه هایی که در قسمت های مختلف جزیره قرار داده شده است میتوانید اولین سلاح های خود را به دست آوردید و با رصد هوشمندانه ی منطقه به دنبال دشمنان بگردید و آنها را از داستان خارج کنید .

از مهمترین دلایل افزایش شدید محبوبیت این بازی آنلاین بودن آن و امکان برقراری ارتباط با دوستان می باشد. چنین عملکردی که همراه با سرورهای بسیار قدرتمند این بازی می باشد سبب راحتی بازی کنندگان و در نتیجه ی افزایش علاقه ی کاربران به انجام این بازی جذاب بوده است.

شرکت تنسنت که به عنوان تهیه کننده و عرضه کننده ی اصلی بازی شناخته میشود در ارائه ی بازی کالاف دیوتی موبایل که بخشی جداگانه برای بتل رویال می باشد نیز نقش داشته است و در بسیاری از مواقع الهام از پابجی در بازی قابل مشاهده میباشد .

در پابجی کاربر به دو صورت توانایی کنترل بازیکن را دارد . در یکی از جهت ها در نقش اول شخص قرار گرفته و با دید بازی گر اقدام به انجام بازی میکند. در زاویه ای دیگر از دید شخص سوم بازیکن اصلی اداره میشود که بیشتر کاربران این زاویه را به عنوان زاویه ی محبوب انتخاب میکنند.

بازی پابجی اندروید

نسخه های کامپیوتر و کنسول نیز امکان انجام آنلاین بازی را فراهم کرده اند و بدین صورت میلیون ها کاربر در اقصی نقاط جهان به صورت لحظه ای در حال انجام بازی هستند. لیگ های مختلفی از این بازی حتی در داخل کشور برگذار شده است . از سویی دیگر استریمر های بزرگی به صورت روزانه در حال استریم این بازی هستند و تولید اکسسوری های مختلف برای طرفداران بازی نیز از سویی دیگر بر محبوبیت روز افزون آن افزوده است .

 اپدیت های مداوم و منظم ، اضافه شدن نقشه های جدید، امکان تغییر لباس و … همه و همه سبب محبوب ماندن این بازی در مقابل بازی های جدید عرضه شده در این سبک و حتی رقیب سنتی خود فورتنایت بوده است .

به گفته ی بسیاری از تحلیلگران بازی های دیجیتالی پابجی به دلیل گیم پلی بسیار خوب ، تنوع نقشه ها و مکانیزم شلیک به عنوان بهترین بازی بتل رویال شناخته میشود که مهمترین مولفه ی یک بازی دیجیتالی ، یعنی جذب کاربران و وفادار ماندن آنها را به بهترین نحو ممکن ایجاد کرده است.


پایان رپرتاژ خبری

این مطلب یک رپرتاژ خبری تبلیغاتی میباشد و پایگاه اخبار فناوری تکنا مسئولیتی در قبال محصولات، خدمات و صحت و سقم محتوای این مقاله ندارد.