معرفی فناوری Quick Charge 5 باقابلیت شارژ ۵۰ درصدی در ۵ دقیقه توسط کوالکام

کوالکام فناوری جدیدی از شارژ سریع خود را عرضه کرده که در آن با کمک شارژر ۱۰۰ واتی میتوان نیمی از یک باتری را در عرض ۵ دقیقه شارژ کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، طرح جدید شارژ سریع کوالکام به نام Quick Charge 5 قادر است در عرض ۱۵ دقیقه یک باتری را […]

کوالکام فناوری جدیدی از شارژ سریع خود را عرضه کرده که در آن با کمک شارژر ۱۰۰ واتی میتوان نیمی از یک باتری را در عرض ۵ دقیقه شارژ کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، طرح جدید شارژ سریع کوالکام به نام Quick Charge 5 قادر است در عرض ۱۵ دقیقه یک باتری را به طور کامل شارژ کند. همین فناوری برای شارژ کردن نیمی از یک باتری پنج دقیقه زمان نیاز دارد. کوالکام این فناوری را به عنوان سریع ترین راهکار شارژ در جهان نامیده که به واقع نوعی انقلاب در روش شارژ کردن گوشی ها به شمار می رود.

کوالکام برای تست فناوری خود از یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر استفاده کرده است که از ساختار Stacked Cell بهره برده بود. این باتری دارای دو اسلاید است که شارژ را با کمک دو ورودی ۵۰ واتی به سلول ها وارد می کند. این ساختار باعث افزایش شارژدهی باتری و همچنین ۱۰ درجه سانتی گراد دمای کمتر خواهد بود. فناوری Quick Charge 5 از USB-PD نیز پشتیبانی می کند. در نتیجه می توان دستگاه های الکترونیکی دیگر را نیز به آن متصل کرد. همچنین دستگاه های بی سیم را نیز می توان از طریق آن شارژ کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال