معرفی ردمی نوت 11R با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و چیپ دیمنسیتی 700

عضو جدید خانواده ردمی نوت به نام ردمی نوت 11R توسط شیائومی رونمایی شد. ای گوشی مجهز به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و تراشه دیمنسیتی ۷۰۰ است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائومی از گوشی جدید ردمی نوت 11R رونمایی کرد. این گوشی دارای صفحه نمایش ۹۰ هرتزی است و جدیدترین […]

عضو جدید خانواده ردمی نوت به نام ردمی نوت 11R توسط شیائومی رونمایی شد. ای گوشی مجهز به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و تراشه دیمنسیتی ۷۰۰ است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائومی از گوشی جدید ردمی نوت 11R رونمایی کرد. این گوشی دارای صفحه نمایش ۹۰ هرتزی است و جدیدترین عضو خانواده ردمی نوت محسوب میشود. این گوشی در واقع نسخه ای از گوشی پوکو M4 5G  محسوب میشود که پیش از این بصورت جهانی عرضه شده بود.

در نسخه جهانی حداکثر ۸ گیگابایت رم برای این گوشی در نظر گرفته شد. در نسخه جهانی پوکو M5 مجهز به حافظه ذخیره سازی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت و رم ۴ یا ۶ گیگابایت بود. در حالیکه ردمی نوت 11R دارای حافظه ذخیره سازی ۱۲۸ بهمراه رم ۴ ۶ یا ۸ گیگابایت عرضه خواهد شد. همچنین حافظه ذخیره سازی آن به لطف وجود درگاه microSD تا یک ترابایت قابل افزایش است.

طبق گزارش جی اس ام آرنا گوشی ردمی نوت 11R دارای تراشه دیمنسیتی ۷۰۰ مدیاتک است که به عنوان پیش فرض از اندروید ۱۲ بهره می برد. نمایشگر ۶.۵۸ اینچی این گوشی دارای وضوح فول اچ دی و نرخ رفرش ۹۰ هرتز است. در بالای نمایشگر و درون بریدگی قطره ای نیز دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی قرار دارد.

در پنل پشتی نیز دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی بهمراه دوربین دو مگاپیکسلی تشخیص عمق و فلش ال ای دی قرار دارند. البته در این گوشی از برند Redmi به جای Poco استفاده شده است. دیگر مشخصات این گوشی شامل حسگر اثر انگشت و پشتیبانی از فناوری 5G است. همچنین باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی آن نیز از شارژ ۱۸ واتی پشتیبانی می کند. در حال حاضر مشتریان چینی می توانند این محصول را در رنگهای خاکستری، مشکی و آبی از طریق وبسایت شیائومی خریداری کنند.