معرفی ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس؛ گوشی بعدی با حسگر ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ

شیائومی به زودی از گوشی ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس رونمایی خواهد کرد. طبق تائید این شرکت، گوشی ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس دارای دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی خواهد بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق گفته شیائومی گوشی جدید ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس تا دو روز دیگر بطور رسمی معرفی خواهد […]

شیائومی به زودی از گوشی ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس رونمایی خواهد کرد. طبق تائید این شرکت، گوشی ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس دارای دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی خواهد بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق گفته شیائومی گوشی جدید ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس تا دو روز دیگر بطور رسمی معرفی خواهد شد. به همین دلیل طبق روال همیشگی این شرکت جرئیات محصول جدید را پیش از رونمایی منتشر کرده است. به گفته این شرکت چینی ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس یک عضو قدرتمند از خانواده ردمی نوت ۱۲ خواهد بود که به دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی نیز مجهز است.

حسگر ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ با نام ایزوسل HPX در این گوشی بکار رفته است. این حسگر با فناوری فوکوس خودکار QPD همراه است و می تواند در محیط های تاریک ۱۶ پیکسل مجاور را با هم ترکیب کند. بدین ترتیب یک پیکسل ۲.۲۴ میکرون ایجاد میشود.

سامسونگ در مورد این حسگر میگوید ایزوسل قادر است تصاویر ۵۰ مگاپیکسلی با پیکسل های ۱.۱۲ میکرونی تهیه کند. HPX می تواند ویدیوی 8K با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه و 4K با نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه تهیه کند.

شیائومی پیش از رونمایی رندرهای از این گوشی با رنگ های صورتی و آبی به نمایش گذاشته است. قرار است گوشی های خانواده ردمی نوت ۱۲ با پردازنده دیمنسیتی ۱۰۸۰ مدیاتک عرضه شوند. همراه با این گوشی لپ تاپ جدید شیائومی به نام شیائومی بوک ۱۳ نیز رونمایی خواهد شد که گفته میشود ضخامت بسیار کمی دارد.