معرفی اولین نمایشگر ۲۴۰ هرتزی اولد سامسونگ برای لپ تاپ ها

شرکت سامسونگ دیسپلی به عنوان یکی از بزرگترین کمپانی های تولید کننده پنل های اولد در جهان برای اولین بار از یک نمایشگر ۲۴۰ هرتزی رونمایی کرد. قرار است این نمایشگر OLED با پنل 15.6 در لپ تاپ ها مورد استفاده قرار بگیرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تولید انبوه اولین پنل […]

شرکت سامسونگ دیسپلی به عنوان یکی از بزرگترین کمپانی های تولید کننده پنل های اولد در جهان برای اولین بار از یک نمایشگر ۲۴۰ هرتزی رونمایی کرد. قرار است این نمایشگر OLED با پنل 15.6 در لپ تاپ ها مورد استفاده قرار بگیرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تولید انبوه اولین پنل اولد ۲۴۰ هرتزی برای لپ تاپ ها توسط سامسونگ آغاز شده است. بدین ترتیب لپ‌تاپ‌های آینده به این نمایشگر مجهز خواهند بود.

سامسونگ نمایشگر ۲۴۰ هرتزی ۱۵.۶ اینچی را با رزولوشن QHD عرضه می کند که می‌تواند کنتراست 1000000:1 و پاسخ دهی با زمان 0.2 میلی‌ثانیه به کاربر ارائه کند. همچنین این پنل دارای تاییدیه VESA DisplayHDR 600 است و میزان انتشار نور آبی در آن نیز در پایین ترین حد قرار دارد.

پنل OLED با پاسخ دهی بسیار سریع پیکسل ها در کنار نرخ رفرش ۲۴۰ هرتز میتواند یک تجربه عالی را برای گیمینگ ها به ارمغان بیاورد. جیهو بائک از بخش اجرایی و بازاریابی استراتژیک سامسونگ دیسپلی در مورد پنل جدید این شرکت می گوید: این نمایشگر جدید مجهز به نرخ تازه سازی ۲۴۰ هرتز می تواند مورد توجه مصرف کنندگان سختگیر بازار باشد. همچنین با وجود مزایای مشخصی که دارد در مقایسه با فناوری LCD صنعت بازی را نیز دستخوش تغییر خواهد کرد.

 اولین محصول مجهز به این نمایشگر نیز توسط MSI رونمایی شد که یک لپ تاپ گیمینگ قدرتمند است که به جدیدترین پردازنده نسل دوازدهمی اینتل Core i9 و گرافیک انویدیا RTX 3080 Ti جی فورس مجهز شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال