معرفی چند گوشی هوشمند میان رده نوکیا در هفته آینده

نوکیا اعلام کرده است در هفته آینده چند گوشی جدید میان رده را معرفی خواهد کرد. رونمایی از مدل های جدید گوشی نوکیا در تاریخ ۴ اوت و به صورت آنلاین برگزار می شود. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، شرکت HDM گلوبال عرضه کننده گوشی‌های هوشمند برند نوکیا اعلام کرده است معرفی گوشی های […]

نوکیا اعلام کرده است در هفته آینده چند گوشی جدید میان رده را معرفی خواهد کرد. رونمایی از مدل های جدید گوشی نوکیا در تاریخ ۴ اوت و به صورت آنلاین برگزار می شود.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، شرکت HDM گلوبال عرضه کننده گوشی‌های هوشمند برند نوکیا اعلام کرده است معرفی گوشی های جدید خود را در تاریخ ۱۴ مرداد و به صورت آنلاین و بدون حضور تماشاگر و یا خبرنگار برگزار خواهد کرد. به نظر می‌رسد این مراسم آنلاین در چین برگزار شود. زیرا بازار اصلی محصولات جدید نوکیا کشور چین خواهد بود.

برخی از مسئولان اجرایی HDM گلوبال نیز در شبکه اجتماعی ویبو دعوت نامه هایی را جهت دعوت علاقمندان به صورت آنلاین منتشر کردند. بر طبق این دعوت نامه ها مراسم آنلاین معرفی محصولات نوکیا در ساعت ۱۰ به وقت پکن برگزار خواهد شد. اما همانطور که پیش از این نیز گفته شد مشخص نیست نوکیا از چه محصولاتی رونمایی خواهد کرد.

تنها اطلاعات مرتبط با محصولات جدید نوکیا مربوط به یک گوشی هوشمند این شرکت بوده که تاییدیه آن توسط رگولاتوری چینی TENAAدریافت و در سایت رسمی آن منتشر شده بود. سازمان TENAA وظیفه دارد محصولات را قبل از ورود به بازار بررسی کرده و تاییدیه لازم را صادر کند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال