معرفی Smart Vision VR، اولین عینک هوشمند هواوی با نمایشگر میکرو LED

هواوی از عینک هوشمند خود به نام Smart Vision طی مراسم World VR 2022 رونمایی کرد. طبق گفته مدیر ارشد هواوی ، محصول جدید هواوی دارای ویژگی های جذاب و کاربردی است که می تواند نظر هر کاربری را به خود جلب کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، Smart Vision به دلیل […]

هواوی از عینک هوشمند خود به نام Smart Vision طی مراسم World VR 2022 رونمایی کرد. طبق گفته مدیر ارشد هواوی ، محصول جدید هواوی دارای ویژگی های جذاب و کاربردی است که می تواند نظر هر کاربری را به خود جلب کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، Smart Vision به دلیل داشتن نمایشگر میکرو LED تجربه کاربر را بهبود بخشیده و همانند قرار گرفتن در مقابل نمایشگر ۱۲۰ اینچی مجازی است. این صفحه دارای رزولوشن 1080p است و قادر است ۹۰ درصد طیف رنگی DCI-P3 را پوشش دهد.

عینک هوشمند هواوی مجهز به یک سیستم بلندگوی هوشمند و بسیار نازک است که وظیفه انتقال صدا را بر عهده دارد. همچنین این عینک تاییدیه TUV Rheinland برای محافظت چشم در برابر نور آبی را نیز دریافت کرده است.

محصول جدید هواوی بدون پردازنده داخلی عرضه شده است و همچنین از هارد درایو خارجی نیز پشتیبانی نمی کند. اما به لطف وجود درگاه قرار گرفته روی دسته آن به گوشی و یا تبلت متصل می شود. بدین ترتیب تا هر زمان که از گوشی استفاده شود، امکان استفاده از عینک نیز وجود دارد.

هواوی هنوز قیمت این محصول را منتشر نکرده است اما پیش فروش آن از هم اکنون آغاز شده است. استفاده از محصولات مربوط به واقعیت افزوده و مجازی باعث شد تا بسیاری از شرکت های بزرگ فناوری به دنبال حضور در این بازار باشند. شرکت چینی هواوی نیز با معرفی این عینک هوشمند حضور خود را در این بازار اعلام کرده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال