معرفی چند گوشی جدید توسط شیائومی به مناسبت ده سالگی این شرکت

شیائومی در تاریخ ۲۱ مرداد قرار است مراسم ویژه‌ای را به مناسبت ده سالگی خود برگزار کند و طی این مراسم نیز چند گوشی جدید معرفی خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کمپانی شیائومی در سال ۲۰۱۰ بنیانگذاری شد و به همین مناسبت هفته آینده مراسم ویژه‌ای را برگزار خواهد کرد. […]

شیائومی در تاریخ ۲۱ مرداد قرار است مراسم ویژه‌ای را به مناسبت ده سالگی خود برگزار کند و طی این مراسم نیز چند گوشی جدید معرفی خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کمپانی شیائومی در سال ۲۰۱۰ بنیانگذاری شد و به همین مناسبت هفته آینده مراسم ویژه‌ای را برگزار خواهد کرد. لی جون، مدیرعامل شیائومی اعلام کرده است در تاریخ ۱۱ اوت ۲۰۲۰ یک کنفرانس مجازی برگزار و در آن نیز جزئیاتی درباره فعالیت ۱۰ ساله این شرکت ارائه داده خواهد شد. همچنین این شرکت اعلام کرده است اگر شیوع ویروس کرونا اتفاق نمی‌افتاد ۱۰ سالگی این شرکت احتمالاً با برنامه‌های خاص و به صورت حضوری برگزار میشد.

بر اساس اعلام شیائومی در مراسم آنلاین پیشرو احتمالاً چند گوشی هوشمند جدید نیز معرفی خواهد شد. یکی از افشاگران صنعت موبایل در توییتر خود اعلام کرد یکی از گوشی های شیائومی در مراسم آنلاین به خانواده می 10 تعلق دارد. همچنین احتمال رونمایی از گوشی ردمی K30 نیز وجود دارد. این گوشی در وب سایت سازمان تنظیم مقررات چین دیده شده و دوربین سلفی آن از نوع پاپ آپ است. همچنین افشاگران از احتمال معرفی دو گوشی دیگر با نام های گوگن (Gauguin) و گوگن پرو با مشخصات دوربین اصلی ۶۴ و ۱۰۸ مگاپیکسلی خبردادند.

برخی از منابع نیز از احتمال معرفی گوشی هوشمند شیائومی مجهز به فناوری شارژ سریع ۱۲۰ وات خبر دادند. احتمالا این گوشی از تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ با قابلیت اتصال به شبکه 5G بهره مند خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال