معرفی گوشی ارزان قیمت ردمی 10A شیائومی؛ گوشی اقتصادی با قیمت ۱۰۰ دلار

شیائومی از گوشی اقتصادی جدید خود به نام ردمی 10A رونمایی کرده است که در آن علاوه بر استفاده از پردازنده قدیمی از درگاه میکرو USB به جای USB Type-C استفاده شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائومی با معرفی گوشی ردمی 10A بار دیگر آغاز رقابت گوشی های اقتصادی بازار […]

شیائومی از گوشی اقتصادی جدید خود به نام ردمی 10A رونمایی کرده است که در آن علاوه بر استفاده از پردازنده قدیمی از درگاه میکرو USB به جای USB Type-C استفاده شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائومی با معرفی گوشی ردمی 10A بار دیگر آغاز رقابت گوشی های اقتصادی بازار را اعلام کرده است. در این گوشی از همان تراشه های ارزان قیمت قدیمی استفاده شده و دیگر اطلاعات آن دقیقاً با مشخصاتی که پیش از رونمایی افشا شده بود مطابقت دارد. این گوشی قرار است با قیمت ۱۰۲ دلار عرضه شود.

 نمایشگر ردمی 10A ۶.۵۳ اینچ است که به گفته شیائومی دارای نسبت کنتراست ۱٬۵۰۰:۱ است. این نمایشگر در ایده آل ترین حالت می تواند روشنایی ۴۰۰ نیت ارائه کند. پردازنده این گوشی نیز هلیو G25 مدیاتک است که بر پایه معماری لیتوگرافی ۱۲ نانومتری ساخته شده است. پیش از این نیز شیائومی از این تراشه در چندین گوشی استفاده کرده بود. یکی از ویژگی های عجیب این گوشی استفاده از درگاه میکرو USB است. باتری آن ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت خواهد بود و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی به همراه دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی در این گوشی قرار داده شده است. مدل استاندارد آن دارای ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی خواهد بود که با افزایش مقدار رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه قیمت آن به ۱۲۰ دلار می رسد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال