معرفی گلکسی فولد لایت به عنوان عضوی از خانواده گلکسی A

اگرچه از سال های گذشته تا کنون عرضه گلکسی فولد لایت در هاله‌ای از ابهام قرار داشته است اما خبر های اخیر نشان می دهد احتمالاً سامسونگ گلکسی فولد لایت را به عنوان عضوی از خانواده گلکسی A معرفی می کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک کاربر در توییتر به نام […]

اگرچه از سال های گذشته تا کنون عرضه گلکسی فولد لایت در هاله‌ای از ابهام قرار داشته است اما خبر های اخیر نشان می دهد احتمالاً سامسونگ گلکسی فولد لایت را به عنوان عضوی از خانواده گلکسی A معرفی می کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک کاربر در توییتر به نام chunvn8888 اعلام کرد احتمال سامسونگ گلکسی فولد لایت را به عنوان یک گوشی تاشو ارزان قیمت و عضوی از خانواده گلکسی A معرفی خواهد کرد. با توجه به اینکه دستگاه مذکور در مرحله اولیه تولید قرار دارد جزئیات دیگری از این گوشی منتشر نشده است.

پیش از این در سال های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ اطلاعاتی در مورد گوشی گلکسی زد فولد لایت منتشر شده بود. در آن زمان اعلام شد احتمالا این گوشی به نمایشگر اصلی ۷ اینچی و نمایشگر خارجی ۴ اینچی مجهز است که از لایه شیشه فوق نازک موجود در سری فیلیپ و فولد پرچمدار سامسونگ برخوردار نیست و تنها از آلومینیوم و شیشه ساخته شده است.

 همچنین احتمال می‌رفت این گوشی به تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ کوالکام و حافظه ذخیره سازی ۲۵۶ گیگابایتی مجهز باشد. با توجه به این اطلاعات به گذشته تعلق دارد ممکن است اکنون این مشخصات تغییر کرده باشد. اما با توجه به اطلاعات آن زمان می توان نتیجه گرفت گلکسی A تاشو دارای تراشه ای میان رده است و به عنوان یک دستگاه ارزان قیمت به بازار عرضه خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال