معرفی گوشی جدید آنر Play 5T Life مجهز چیپ هلیو P35 و قیمت رقابتی ۲۰۰ دلار

آنر پلی ۵ تی لایف مجهز به چیپ چیپ هلیو P35 مدیاتک در سکوت خبری رونمایی شد. این گوشی جدید آنر به یک نمایشگر ۶.۶ اینچی مجهز است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، آنر پلی ۵ تی لایف Play 5T Life یک رم ۶ گیگابایتی و حافظه ۱۲۸ گیگابایتی خواهد داشت که […]

آنر پلی ۵ تی لایف مجهز به چیپ چیپ هلیو P35 مدیاتک در سکوت خبری رونمایی شد. این گوشی جدید آنر به یک نمایشگر ۶.۶ اینچی مجهز است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، آنر پلی ۵ تی لایف Play 5T Life یک رم ۶ گیگابایتی و حافظه ۱۲۸ گیگابایتی خواهد داشت که در صورت استفاده از یک سیم‌کارت می‌توان از کارت حافظه نیز استفاده کرد. رزولوشن گوشی جدید آنر از نوع اچ دی پلاس بوده و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی آن در برش بالای نمایشگر قرار گرفته است.

آنر پلی ۵ تی لایف در پنل پشتی خود میزبان چهار دوربین خواهد بود. دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسل بوده و همچنین یک دوربین ۵ مگاپیکسلی نیز در کنار آن قرار دارد. دو دوربین دو مگاپیکسلی تشخیص عمق و ماکرو نیز در  ماژول مستطیلی پنل پشتی به همراه یک فلش ال ای دی قرار گرفته اند.

باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی گوشی جدید آنر با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۲۲.5 واتی قرار است انرژی این گوشی هوشمند را تامین کند. آنر برای گوشی جدید خود تنها قیمت ۲۰۰ دلار در نظر گرفته و احتمالا اولین فروش آن نیز در کشور چین انجام خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال