معرفی مک مینی جدید بهمراه تراشه های پرقدرت M2 و M2 pro و ویژگی های دیگر

اپل مک مینی جدید را با تراشه های قدرتمند M2 و M2 pro و سخت افزارهای بهبود یافته با قیمتی مقرون بصرفه بطور رسمی معرفی کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مک مینی اپل با تراشه های قدرتمند تر از نسل قبل و قیمت پایه اقتصادی ۵۹۹ دلار عرضه شد. به گفته […]

اپل مک مینی جدید را با تراشه های قدرتمند M2 و M2 pro و سخت افزارهای بهبود یافته با قیمتی مقرون بصرفه بطور رسمی معرفی کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مک مینی اپل با تراشه های قدرتمند تر از نسل قبل و قیمت پایه اقتصادی ۵۹۹ دلار عرضه شد. به گفته اپل تراشه M2 pro باعث شد تا مک مینی به سطح عملکرد حرفه ای برسد. بنابراین اکنون کاربران قادرند با استفاده از این دستگاه کارهای سنگین را براحتی انجام دهند. پیش از این ارائه چنین عملکردی از یک دستگاه با فرم فکتور کوچک برای افراد غیرقابل تصور بود.

طبق ادعای اپل مک مینی با تراشه های M2 و M2 pro اکنون دارای عملکردی بهتر، حافظه سریعتر و مجهز به قابلیت های ارتباطی بیشتر است. بطوری که اکنون مک مینی M2 امکان اتصال به دو نمایشگر و مک مینی M2 pro امکان اتصال به سه نمایشگر را فراهم می کند.

مک مینی M2 مجهز به پردازنده هشت هسته ای است و پردازنده گرافیکی آن نیز ده هسته دارد. بنابراین می تواند نیاز افرادی که عملکرد سریع مدنظرشان است را برآورده کند.

حداکثر میزان رم مورد استفاده در مک مینی M2 بصورت یکپارچه ۲۴ گیگابایت است و پهنای باند آن نیز ۱۰۰ گیگابایت بر ثانیه خواهد بود. با توجه به وجود قابلیت ProRes این دستگاه می تواند تا دو برابر سریعتر کارهای ویرایشی را انجام دهد. اپل مدعی است سرعت این مک جدید نسبت به پرفروش ترین دسکتاپ ویندوزی تا ۵ برابر سریعتر است.

مک مینی M2 pro دارای ۱۲ هسته قدرتمند است و یک پردازنده گرافیکی ۱۹ هسته ای دارد همچنین نسبت به نسل قبلی دارای سرعت رمزنگاری و پخش ویدیوی بالاتری است. همچنین موتور رسانه ای قدرتمند آن می تواند از پنج جریان رسانه ای پخش همزمان از نوع 8K proRes پشتیبانی کند. علاوه بر آن مصرف انرژی آن نیز کمتر است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال